سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از کشف، ضبط و امحاء حدود 82 تن انواع فرآورده های خام دامی ناسالم از مراکز عرضه و کشتارگاه های استان طی 4 ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 02 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،دکتر مهدی ظفری پور سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان در جمع خبرنگاران  با اعلام این خبر اظهار داشت: طی 4 ماهه سال جاری 30 هزار و 635 مورد بازدید از مراکز فرآوری،  توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در استان کرمانشاه انجام شده است.

وی تعداد موارد غیربهداشتی مشاهده شده در این بازدیدها را یک هزار و 888 مورد اعلام کرد و افزود: 109مرکز متخلف در این مدت به مراجع قضایی معرفی شده اند.

این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: در مدت مذکور 104 مرکز متخلف نیز با اخذ دستور قضایی پلمب شدند و 27 تن و 183 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی ناسالم از مراکز تهیه،  فرآوری و عرضه در سطح استان کشف، ضبط و امحاء شد. 

سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه 37 تن و 310 کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم از کشتارگاه های استان ضبط گردیده است،  گفت: در این مدت 17 تن و 426 کیلوگرم لاشه طیور نیز از کشتارگاه های طیور استان کشف، ضبط  و امحاءگردید. 

دکتر ظفری پور همچنین از شهروندان خواست که از خريد گوشت كشتار غيرمجاز خوددارى کرده و فرآورده های خام دامی و مواد پروتئینی مورد نیاز خود را با اطمینان خاطر از مراکز معتبر و مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند. 

وی در پایان یادآور شد: شهروندان می توانند با مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن چهار رقمی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 به اطلاع کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه برسانند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار