نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تنها راه نجات بشر از بحران های مختلف فردی، اجتماعی و غیره که در زندگی مواجه می شود تاسی از سیره و منش اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.
کد خبر: ۴۷۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰ 31 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز دوشنبه در آیین اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی ایلام در مجتمع ارشاد اسلامی این شهر افزود: ره آورد زندگی های غرب اکنون توام با بحران اعم از رواج بداخلاقی، فساد، سقوط اخلاق و ارزش های انسانی است.
 
وی ادامه داد: دین مقدس اسلام برای سعادت بشر عالی ترین برنامه زندگی اعم از فردی و اجتماعی را داشته و بهره گیری از سبک زندگی امامان معصوم تنها راه نجات بشر است چراکه توام با فطرت، ارزش ها و صفات برجسته انسانی و الهی است.
 
امام جمعه ایلام زندگانی امامان معصوم و پیامبران را بهترین الگو برای رسیدن به سعادت انسان دانست و گفت: مردمی که به زیارت امام رضا(ع) مشرف می شوند باید علاوه بر برجا آوردن آداب زیارت از زندگانی این امام مهربان و رئوف آگاهی لازم داشته باشند.
 
حجت الاسلام لطفی به ویژگی های امام هشتم شیعیان اشاره کرد و گفت: دهه کرامت بهترین فرصت برای جلب رضایت مندی از امام رضا(ع) است.
 
وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی فرهنگ تشیع جهانی شده است، گفت: سربلندی کنونی ملت و کشور ایران مرهون عنایت های ویژه امام رضا(ع) به ملت، رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
در این آیین که استاندار ایلام، مدیر کل امور اجتماعی استانداری، دیگر مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند همچنین پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ششمین جشنواره امام رضا(ع) توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرایت شد. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار