مدیرکل سازمان هلال احمر استان کرمانشاه گفت: امسال ۱۷ خانوار کرمانشاهی در طرح «خادم» آموزشهای لازم برای مواجه با مخاطرات را فرا می‌گیرند.
کد خبر: ۴۷۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 31 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم ،محمدرضا امیریان با اشاره به اینکه طرح «خادم» در راستای آمادگی خانواده‌ها در زمینه مقابله با حوادث است، اظهار داشت: امسال 17 خانوار کرمانشاهی در طرح «خادم» آموزشهای لازم برای مواجه با مخاطرات را فرا می‌گیرند.

مدیرکل سازمان هلال احمر استان کرمانشاه از آموزش 6 هزار 500 خانوار در سال گذشته در طرح «خادم» خبر داد و گفت: طرح «خادم» یا «خـانواده آماده در مـخاطرات» یک تلاش دسته‌جمعی است برای آموزش خانواده‌های ایرانی، برای اینکه در برابر مخاطراتی که آنها را تهدید می‌کند، آماده شوند.

امیریان با بیان اینکه مربیان آموزش‌دیده سازمان هلال احمر با مراجعه به درب منازل اطلاعات لازم در رابطه با این طرح را به آنها ارائه می‌دهند، عنوان کرد: سرپرست خانواده برای دوره‌های تکمیلی آموزش به پایگاه‌های هلالاحمر دعوت شده و به صورت رایگان آموزشهای لازم به آنان ارائه خواهد شد.

وی از تشکیل خانه‌های هلال در مناطق و روستاهای استان کرمانشاه خبر داد و افزود: در سال گذشته خانه‌های هلال در 80 روستای استان کرمانشاه تشکیل شد.

مدیرکل سازمان هلال احمر استان کرمانشاه بیان کرد: خودامدادی، دیگر امدادی و آموزش نکات ایمنی و سلامت در این خانه‌های هلال به داوطلبان ارائه می‌شود.

امیریان از اجرای طرح خادم در کرمانشاه، سنقر، کنگاور، اسلام‌آباد غرب و جوانرود در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال بیش از 250 مربی آموزش‌دیده اقدام به آموزش خانواده‌ها در طرح «خادم» خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشتری تعداد اعضای داوطلب سازمان هلال احمر در حوزه دانش‌آموزی است، بیان کرد: 10 هزار نفر به صورت مستمر در قالب امدادگر، داوطلب، جوانان و مربیان با سازمان هلال احمر استان همکاری دارند.

مدیرکل سازمان هلال احمر استان کرمانشاه اظهار کرد: در ماه رمضان امسال 2 هزار سبد به ارزش 240میلیون تومان با کمک حیران در طرح «همای رحمت» در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار