مديركل حج و زيارت استان كرمانشاه با اشاره به اعزام یک‌هزار زائر از استان كرمانشاه به حج، گفت: زائران کرمانشاهی ابتدا به مدينه می‌روند و پس از اقامت 6 روزه به مكه اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۴۶۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 29 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حامد دارابی ، با اشاره به برگزاری همایش متمرکز زائران حج تمتع سال 96 استان، اظهار داشت: این همایش با هدف آشنایی با احکام و مناسک حج و ارایه توصیه‌های لازم به زائران برگزار شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری دوره‌های متمرکز برای ارایه توصیه‌های لازم امنیتی، بهداشتی و عمومی لازم به زائران از سیاست‌های سازمان حج و زیارت است.

وی با اشاره به اعزام یک‌هزار زائر از استان کرمانشاه، اضافه کرد: چهار کاروان اهل تشیع و سه کاروان اهل تسنن از استان کرمانشاه عازم سرزمین وحی می‌‌شود.

دارابی با بیان اینکه از ایستگاه پروازی استان با اکتساب عوامل اجرایی یک‌هزار و 350 نفر عازم سفر حج می‌شوند، ادامه داد: 140 نفر از استان ایلام و 120 نفر نیز از استان کردستان از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه به این سفر معنوی مشرف می‌شوند.

این مسؤول افزود: طبق قرعه‌کشی اعزام‌ها در 29 و 30 مرداد‌ماه انجام می‌شود و زائران کرمانشاهی پس از اقامه 6 روزه در مدینه در روزهای سوم و چهارم ذیحجه به مکه مکرمه برای انجام مناسک حج اعزام می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار