فرمانده قرارگاه نجف اشرف کرمانشاه گفت:بیش از۱۸ هزار نسخه اسناد شهدای اطلاعات عملیات؛ در استان های کرمانشاه، همدان و ایلام گرد آوری شده است.
کد خبر: ۴۶۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 26 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، روز چهارشنبه، محمد نظر عظیمی در یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران استان های کرمانشاه، ایلام و همدان با حضور جمعی از مسئولان وفرماندهان سپاه ایلام، همدان و کرمانشاه، در محل تالار انتظار، اظهارداشت: ۲۶۵ شهیداطلاعات عملیات ازسه استان کرمانشاه، ایلام و همدان به شهادت رسیده اند، گفت: ۵۷ تن شهید اطلاعات عملیات اعزامی از سراسر کشور در محدوده مسئولیتی قرارگاه نجف اشرف اعزام شده و به شهادت رسیدند.


وی خاطر نشان کرد:در اجرای دستورات فرماندهی نیروی زمینی سپاه و ستاد نیروی زمینی سپاه ازسال ۹۵ جهت یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف کارهای اجرایی شروع شد.

وی در ادامه به شهادت ۱۱۹تن شهید استان همدان، ۹۲ شهید استان کرمانشاه و ۵۴ تن شهید  ازاستان  ایلام در اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف  اشاره کرد و گفت: همچنین ۵۷ شهید اطلاعات عملیات اعزامی از سراسر کشور در محدوده مسئولیتی قرارگاه نجف اشرف، بشهادت رسیدند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف کرمانشاه افزود:  کمیته هایی برای اجرای این برنامه پیش بینی  و از توانمندی های موجود در استان های کرمانشاه،  همدان و ایلام استفاده شدو با هماهنگی کمیته های تخصصی  و بنیاد حفظ ونشر ارزش های دفاع مقدس سه استان بیش از ۱۸ هزار نسخه اسناد جمع آوری شد.
 
سردار عظیمی خاطر نشان کرد: طی جلسه ای با بنیاد حفظ نشر آثار ارزش های دفاع مقدس۲۳ جلد کتاب جهت نشر تهیه شده و بقیه نیز در مدت کوتاهی آماده شده است که خدمتی در راستای ثبت و ضبط گنجینه ی شهدا باشد.

وی با بیان اینکه کمیته تخصصی با همکاری بسیج رسانه غرب کشور برای تولید فیلم از جمله فیلم * بمو* اقداماتی خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: این فیلم راجعدبه شهدا در حال تولید و تصویر برداری است که قطعه ای از آن در یادواره به نمایش گذاشته می شود.
 
این مسئول ارشد نظامی قرارگاه نجف اشرف استان کرمانشاه در پایان گفت: دو مرحله سرکشی از خانواده های معظم شهدا انجام شد و این یاد واره حداقل وطیفه ای بوده بوده ما می توانیم در راستای گرامیداشت شهدا انجام دهیم و از دست اندر کاران و عوامل برگزاری یاد واره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف تشکر می کنم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار