حسین خدرویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:میزان وام های ضروری پرداخت شده به خانوارهای نیازمند کرمانشاهی در سال ۹۵ حدود ۷۳ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال بوده که از منابع امدادی، کمک های مردمی و بازپرداخت سایر اقساط تامین شده است.
کد خبر: ۴۶۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 26 July 2017
حسین خدرویسی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: وام های ضروری به صورت کاملا قرض الحسنه در اختیار مددجویان و نیازمندان غیر تحت حمایت قرار می گیردو حدود پنج هزار فقره وام ضروری در سال ۹۵ به خانوارهای نیازمند و مددجو دراستان کرمانشاه پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: چهار هزار و ۱۶۸ خانوار بهره مند از وام ضروری در سال گذشته از خانوارهای تحت حمایت این نهاد و مابقی آنان خانوارهای نیازمند غیر تحت حمایت واجد شرایط دریافت وام بوده اند.

وی تاکید کرد: سقف وام های ضروری پرداختی به خانوارهای محروم و مددجو ۵۰ میلیون ریال است، ومیزان وام های ضروری پرداخت شده به خانوارهای نیازمند 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار داشت: تامین هزینه های تحصیلی، درمانی، جهیزیه ورفع مشکلات روزمره از اهداف پرداخت وام های ضروری به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است .

خدرویسی  تصریح کرد: وام های قرض الحسنه ضروری از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به خانوارهای نیازمند پرداخت می شود، ومددجویان و نیازمندان متقاضی وام های ضروری می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و یا صندوق قرض الحسنه امداد ولایت درخواست وام خود را به این نهاد ارائه کنند.

وی افزود: وام های ضروری با شرایط ضمانتی آسان و بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان تحت حمایت اعطا می شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار