امام جمعه اصفهان:
تابناک: امام جمعه اصفهان گفت: قریب به یک میلیون نفر از مردم شهر روزانه با این سازمان تعامل دارند، بنابراین شرکت اتوبوسرانی می‌تواند از نظر فرهنگ سازی در جامعه بسیار اثرگذار باشد.
کد خبر: ۴۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 12 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله طباطبائی‌نژاد، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد در دیدار با مدیر عامل جدید و پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اظهار داشت: کار در اتوبوسرانی قبول زحمت برای خدمت به مردم است.

وی بر رعایت حال پرسنل اتوبوسرانی تأکید کرد و گفت: یک راننده زمان زیادی از عمر خود را در اتوبوس سپری می‎کند بنابراین رسیدگی به امور رفاهی آنها از جمله مجهز شدن همه اتوبوس‌ها به سیستم گرمایشی و سرمایشی از حداقل امکاناتی است که باید برای آنها فراهم شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: قریب به یک میلیون نفر از مردم شهر روزانه با این سازمان تعامل دارند، بنابراین شرکت اتوبوسرانی می‌تواند از نظر فرهنگ سازی در جامعه بسیار اثرگذار باشد.

وی به روایتی از امام معصوم (ع) اشاره کرد و گفت: مخلوقات، عیالات خدا هستند و بهترین خلق خدا کسی است که به عیالات خدا خدمت کند، بنابراین قدر فرصتی که در اختیار شما قرار گرفته است، را بدانید و از آن به بهترین نحو استفاده کنید.

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد اظهار داشت: اگر با هدف الهی به مردم خدمت کنید، عبادت کرده‌اید و تکرار عبادت نتیجه‌ای جز نزدیکی به خدا ندارد.

وی با استناد به روایات با فضیلت‌ترین اعمال را سخت‌ترین اعمال دانست و گفت: سختی کار شما در ماه مبارک رمضان دو چندان می‌شود، بنابراین به فرموده امام صادق (ع) بزرگترین جهاد روزه گرفتن در گرما بوده، پس سعی کنید در این ماه عزیز سفیران خوبی برای انتقال دستورات اسلام باشید.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس روایات هر کس گناهی را برای رضای خدا ترک کند از 70 حج قبول شده بهتر است، بنابراین سعی کنید سختی کار خود را برای رضای خدا و خدمت به خلق او هدفمند کنید تا کار شما حکم عبادت داشته باشد.

وی اظهار داشت: وقتی شما کاری را برای خدا انجام می‌دهید، حتی اگر از چشم مردم و بازرسان هم دور باشد، خداوند شاهد بوده و در روز قیامت حاکم همان شاهد است، پس اجر شما در دادگاه عدل الهی محفوظ می‌ماند.

مدیر عامل جدید شرکت اتوبوسرانی اصفهان در این دیدار، پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی را یکی از اولویت‌های این شرکت برشمرد و گفت: اتوبوسرانی یک واحد خدماتی منحصر به فرد است که افتخار خدمت رسانی به مردم و به ویژه قشر کم درآمد را دارد.

محمد علی احمدی با بیان این مطلب که 1700 دستگاه اتوبوس مربوط به شرکت اتوبوسرانی و بخش خصوصی در شهر اصفهان وجود دارد، خاطرنشان کرد: حدود 900 هزار نفر از همشهریان اصفهانی روزانه از خدمات شرکت اتوبوسرانی استفاده می‌کنند، که این امر بستر مناسبی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی به وجود می آورد.

وی کارکنان شرکت اتوبوسرانی را انسان‌هایی قانع و وارسته برشمرد و گفت: کارکنان این شرکت نسبت به جمعیتشان، کمترین مشکلات را دارند بنابراین باید برای رفاه حال آنها و کمک به معیشت آنها تلاش کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار