رضا حق پرست در گفتگو با تابناک:
رئیس کارگروه اصلاح فرهنگ غذایی کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی کرمانشاه با بیان اینکه افراد پس از مصرف مواد غذایی غیر طبیعی دوباره احساس گرسنگی می کنند، گفت:مصرف فراوان مواد غذایی غیر طبیعی و دریافت بیش از حد کالری موجود در مواد غیر طبیعی موجب چاقی و ابتلا به برخی از بیماریها می شود.
کد خبر: ۴۶۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 25 July 2017
رضا حق پرست روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: تغذیه طبیعی  نقش مهمی در سلامت افراد دارد چرا که سیستم ایمنی بدن با پیروی از تغذیه طبیعی علیه عوامل بیماریزا و حتی سرطان مقاوم می شود.

وی با اشاره اینکه بیشتر مردم از رژیم غذایی نامناسب و غیر طبیعی پیروی می کنند، افزود: آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها در غذای مواد غذایی غیر طبیعی به مراتب کمتر است.

دانشیار معاونت موسسه تحقیقات کشاورزی دیم استان کرمانشاه در ادامه غذای طبیعی را بدون دستکاری انسان معرفی کرد و گفت: غذایی طبیعی نظیر سبزیجات، میوه هاو.....بدون فرآوری درطبیعت یافت می شود.

حق پرست خاطر نشان کرد: غذایی غیر طبیعی، بطور کاذب موجب سیری افراد می شود اما پس از مدت کوتاهی فرد دوباره احساس گرسنگی می کند و در صورت دریافت مواددغذایی پرکالری و بدون سیر شدن سلولهای بدن، زمینه ابتلا به چاقی در افراد فراهم می شود.

گفتگو از حدیث جمشیدی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار