با حضور وزیر صنعت:
طرح توسعه کارخانه "مارپیچ باختر"در کرمانشاه که تولید کننده قطعات خودرو است، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.
کد خبر: ۴۶۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 25 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزرای تابناک،، محمدرضا نعمت زاده در حاشیه افتتاح این کارخانه در جمع خبرنگاران افزود: شهرک های صنعتی در جهت بسترسازی برای سرمایه گذاری ایجاد شده اند و ما در تلاش هستیم که سرمایه گذاران بتوانند در محیطی با زیرساخت های مناسب و در آسایش کامل سرمایه گذاری کنند.

وی  خاطر نشان کرد: 750 شهرک صنعتی در کشور داریم و این وظیفه ماست که بسترهای مناسب سرمایه گذاری در شهرک ها را مهیا کنیم وهم اکنون تیز شهرک های ما از امتیازات خوبی از جمله معافیت مالیاتی برای سرمایه گذاران برخوردار هستند.

نعمت زاده تصریح کرد: برخی واحدهای صنعتی کشور تعطیل هستند که یکی از برنامه های دولت از بدو شروع تا کنون به کار پیگیری رفع مشکل واحدهای صنعتی تعطیل بوده است که با اقدامات صورت گرفته تعداد زیادی از واحدها فعال شده، اما هنوز هم برخی واحدها دچار مشکل هستند. 

وزیر صنعت اظهار داشت:در سال گذشته طرح فعال شدن واحدهای کوچک و متوسط را شروع کردیم که این طرح امسال هم ادامه خواهد داشت و تسهیلات در اختیار واحدهای دارای مشکل مالی قرار داده می شود و در خصوص رفع مشکلات فنی و مدیریتی واحدها نیز اقداماتی در حال انجام است.

وی ابراز داشت:حداقل یک شهرک صنعتی در همه شهرستان های استان کرمانشاه وجود دارد که این امر بستر خوبی برای سرمایه گذاران در  این استان است.

وی ر ادامه با اشاره به بازدید از سه واحد تولیدی قطعات خودرو در استان کرمانشاه  گفت:این امر ظرفیت خوبی برای خودروسازی استان است و امیدواریم ظرفیت و بستری ایجاد شود که کل مراحل تولید خودرو در استان انجام شود.

بر اساس این گزارش ،فاز توسعه تولید قطعات خودرو "مارپیچ باختر" با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است که این واحد تولیدی ظرفیت تولید یک میلیون و 400 هزار قطعه در سال را دارد که برای شرکت خودروسازی "سايپا" ارسال می شود.  


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار