مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: همایش بزرگ متمرکز ویژه زائران حج تمتع استان کرمانشاه در سالن بنیاد شهید برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 24 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،حامد دارابی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت استان در راستای ارتقای دانش و اطلاعات زائران حج تمتع و نیز تبیین اسرار و معارف متعالی حج بیش از پیش استفاده کرد اظهار داشت: همایش بزرگ متمرکز ویژه زائران حج تمتع 96 استان کرمانشاه در تاریخ 6 مرداد ماه ساعت 9 صبح در سالن بنیاد شهید برگزار می‌شود.
 
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از آغاز به کار نمایشگاه هفته حج کرمانشاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از فردا تا آخر هفته در محل سازمان حج و زیارت برپا خواهد شد.
 
 
دارابی دیدار کارگزاران حج تمتع استان کرمانشاه را با نماینده ولی‌فقیه در استان از دیگر برنامه‌ها به مناسبت هفته حج از تاریخ 2 الی 8 مرداد ماه عنوان کرد و افزود: دیدار کارگزاران حج تمتع امسال  با خانواده معظم شهدا و جانبازان و مدیریت ارشد استان و برگزاری مراسم زیارت عاشورا و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و رهبری از دیگر برنامه‌های این هفته است.
 
وی اظهار کرد: جلسات تخصصی با دستگاههای مستقر در فرودگاه کرمانشاه ها تسهیل در امر پروازهای حجاج 96 استان نیز در تاریخ 5 مرداد برگزار خواهد شد.
 
  مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه میدواریم بهه حول و قوه الهی حجی عزتمند و موفق داشته باشیم و با ارتقای سطح علمی زائران بهترین بسترها را برای حج زائران فراهم کنیم بیان کرد: این سفر با  هدف تعمیق معارف و ارزش‌ها و تقویت اخلاق اسلامی برای زائران حج انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته شرایط امنیت و سلامتی زائران را نیز فراهم کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه همه برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اعزام زائرین استان به سرزمین وحی انجام شده است گفت: معاینات پزشکی و آموزش زائران اهل سنت از ابتدای ماه مبارک رمضا و برای کاروانهای اهل تشیع از دهم تیرماه آغاز شده است.
 
دارابی با بیان اینکه برای همه کاروانها، هتل نیز اختصاص داده شده است بیان کرد:در حج امسال نیز دو بیمارستان در کنار درمانگاه‌های دو شهر مکه و مدینه و مطبها در هتلهای مختلف شهر مکه به زائرین خدمات‌رسانی خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اینکه یک هزار زائر حج تمتع 96 استان کرمانشاه در قالب 7 کاروان به حج اعزام خواهند شد اظهار کرد: این کاروانها شامل 3 کاروان اهل سنت و 4 کاروان شیعه است و زائران از 27 تا 30 مرداد ماه و از طریق ایستگاه پروازی فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار