مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه توزیع گوشت گرم وارداتی به منظور کنترل قیمت گوشت گوسفندی در بازار کرمانشاه برپا شد.
کد خبر: ۴۶۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 24 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،اسماعیل پرویزی‌فر با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز، اظهار داشت: گوشت گوساله منجمد در استان وجود داشت، اما شهروندان 
پبیشتر برای خرید گوشت گوسفندی رغبت داشتند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از عرضه مستقیم گوشت گرم گوسفندی در نمایشگاه بازارچه میلاد واقع در میدان آزادی کرمانشاه از امروز خبر داد و گفت: گوشت گوسفندی منجمد چندان بازارپسند نیست و عرضه آن به صورت گرم هم نیاز به قصاب دارد.

وی با بیان اینکه این گوشت از کشور ارمنستان وارد شده است، اضافه کرد: سازمان جهاد کشاوری به عنوان متولی امر در بحث نظارتی وجود دارد و پشتیبانی و امور دام نیز در تمامی مراحل از زمان کشتار در کشور مبدا تا مرحله فروش در کشور مقصد نظارت کامل داشته است.

این مسؤول به نظارت کیفی و بهداشتی سازمان دامپزشکی نیز اشاره و بیان کرد: اجرای این طرح تا زمان تنظیم بازار و کنترل قیمت گوشت گوسفندی داخلی ادامه دارد.

پرویزی‌فر قیمت هر کیلو گوشت گرم گوسفندی وارداتی در این نمایشگاه را 33 تا 35 هزار تومان اعلام کرد و گفت: مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 5 هزار و 700 تومان و گوشت گوساله منجمد نیز با قیمت هر کیلو 27 هزار تومان نیز از امروز مورخه دوم مردادماه در نمایشگاه الغدیر بازارچه میلاد توزیع می‌شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار