کیومرث رحمتی پور در گفتگو با تابناک:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:سقف کمک موردی پرداختی به خانوارهای نیازمند در استان کرمانشاه به صورت بلاعوض ۲۰ میلیون ریال و کمک موردی در قالب وام ۵۰ میلیون ریال است.
کد خبر: ۴۶۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 23 July 2017
کیومرث رحمتی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: ۹ هزار و ۹۳۳ خانوار نیازمند در استان کرمانشاه طی سال ۹۵ از کمک های موردی ویژه این نهاد بهره مند شده اند.

وی خاطر نشان کرد: از هشت هزار و ۵۶۱ خانوار تحت حمایت این نهاد و مابقی آنان خانوارهای نیازمند غیر تحت حمایت بوده اند.

رحمتی پور تصریح کرد: در سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد ریال کمک موردی ویژه به خانوارهای نیازمند در استان اعطا شد و بیش از ۱۸ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال از میزان کمک موردی پرداخت شده در سال گذشته به صورت بلاعوض و مابقی آن در قالب وام قرض الحسنه به نیازمندان اختصاص یافته است.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان  اظهار داشت: از حجم کمک موردی اعطایی در سال ۹۵ بیش از هشت میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال برای تامین معیشت و ۲ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال نیز به منظور تامین هزینه های درمانی خانوار های محروم در استان هزینه شده است.

رحمتی پورتاکید کرد: دامنه خدماتی که این نهاد به مددجویان وخانوارهای نیازمند ارائه می کند بسیار گسترده است، و ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای ، پرداخت کمک معیشت ماهیانه، ایجاد اشتغال پایدار و برگزاری دوره‌های آموزشی به خانوارهای مددجو و نیازمند از عمده ترین اقدامات حمایتی  این نهاد به شمار می رود.

گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار