مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه از نیاز سنجی های لازم برای ایجاد و تقویت اپراتورهای مخابراتی در این مرز خبر داد.
کد خبر: ۴۶۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 22 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی مخابرات استان،مهندس قبادیان مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه در راستای آماده سازی شهرستان قصرشیرین جهت تردد زائرین اربعین حسینی به کربلای معلی , به همراه هیاتی متشکل از مدیران دستگاههای مرتبط اجرایی از جمله فرماندار قصرشیرین و معاونین ایشان , مدیر کل فناوری اطلاعات استان و مدیرکل شرکت ارتباطات زیرساخت  استان به قصرشیرین سفر کرد.

وی اظهارداشت: با توجه به قدمت مرز خسروی در تردد زوار عتبات عالیات، اقدام هایی در سال های گذشته برای ایجاد و تقویت زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی در این منطقه مرزی انجام شده است و هم اکنون نیاز سنجی های لازم برای ایجاد و تقویت اپراتورهای مخابراتی در این مرز انجام شده است . 

وی افزود: امروزه  شرکت مخابرات و شرکت زیرساخت، بیش از گذشته در شهرستان قصرشیرین حضور دارند و اقدام های لازم در این زمینه را انجام می دهند.

وی بیان کرد: در بازدید از مرز خسروی، نیازهای ارتباطی در محل موکب ها، جایگاه های احداث توقفگاه خودرو و نقاطی که برای خدمات دهی به زوار پیش بینی شده است، تقویت می شود و در این زمینه آمادگی کامل داریم.

مدیرمخابرات منطقه کرمانشاه  گفت: تقویت شبکه های ارتباطی در طول مسیر کرمانشاه تا خسروی در دست اقدام است و مشکلی در این زمینه نیست.

همچنین در این بازدید مقرر گردید در مسیر شهرستان قصرشیرین تا مرز خسروی تعداد دو دستگاه تجهیزات بی تی اس مجهز به فیبرنوری جهت ارتباط بهتر و سریعتر زائرین عتبات عالیات نصب گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار