رضا رجبی در گفتگو با تابناک:
مدیر کمیته امداد شهرستان صحنه گفت: برنامه های آموزشی و تربیتی کانون های فرهنگی کمیته امداد با محوریت ارتقای سطح اعتقادی مددجویان و آشنایی آنان با امر ولایت اجرا می شود وغنی سازی اوقات فراغت مددجویان از رسالت های فرهنگی کمیته امداد است.
کد خبر: ۴۶۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 16 July 2017
 رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار تابناک  افزود:غنی سازی اوقات فراغت مددجویان از رسالت های فرهنگی کمیته امداد است،وبرنامه های کانون های کمیته امداد در فصل تابستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد روحیه نشاط وشادابی در میان مددجویان و ارتقای سطح علمی و فرهنگی آنان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: برنامه های آموزشی و تربیتی کانون های فرهنگی کمیته امداد با محوریت ارتقای سطح اعتقادی مددجویان و آشنایی آنان با امر ولایت اجرا می شود وهمچنین در این کانون برنامه های اردویی یک روزه و چند روزه، مسابقات قرآنی، فرهنگی و.. با حضور مددجویان عضو برگزار می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان صحنه  اظهار داشت:برنامه‌ های کانون ولایت این شهرستان هم اکنون آغاز و تا بیستم شهریور ماه ادامه خواهد داشت، و این کانون در تابستان امسال میزبان بیش از ۱۵۰ مددجو در این شهرستان است.

 رجبی تاکید کرد: حضور مددجویان و بهره مندی آنان از آموزش های فرهنگی کانون تابستانه رایگان است و با توجه به ظرفیت بیشتر کانون فرهنگی تابستانه کمیته امداد مددجویان بیشتری در برنامه های متنوع این کانون ثبت نام و از برنامه های آموزشی و تربیتی بهره مند شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار