مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:استان کرمانشاه به جهت شرایط محیطی و فیزیکی از مستعدترین استان های کشور در زمینه دومیدانی است.
کد خبر: ۴۶۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 16 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛ارسلان حسینی در دیدار با مجید کیهانی رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به کسب مدال طلای دوومیدانی آسیا توسط حسین کیهانی افزود:حسین کیهانی یکی از قهرمانان ارزنده است در عرصه دومیدانی و پرچمدار این رشته ورزشی در استان است که توانسته است به خوبی قابلیت ها و پتانسیل این رشته ورزشی در استان کرمانشاه را نشان دهد.

وی یکی از نیازهای دوومیدانی کرمانشاه را توجه به فدراسیون به استعدادهای مناطق مختلف از جمله شهرستان های مستعد ذکر کرد و گفت:امیدواریم فدراسیون با برنامه ریزی لازم شرایط رشداستعدادهای جدید و دیده شدن آنها را فراهم نماید.

حسینی همچنین ایجاد پیست تارتان استاندارد در شهرستان سنقر به عنوان یکی از مناطق مستعد دوومیدانی کشور را بیانگر نگاه ویژه این اداره کل به استعدادهای ورزشی هر منطقه دانست و از در دست اقدام بودن اجرای پیست تارتان در مجموعه ورزشی کوثر نیز خبر داد.

در ادامه این نشست حسینی توجه مسئولین امر به وضعیت معیشت و اشتغال قهرمانان را خواستار شد و خواستار حمایت بیشتر نهادها و دستگاههای متولی در این زمینه شد.

همچنین مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی نیز در این دیدار گفت: حسین کیهانی در مسابقات آسیایی طلا گرفت و حتی می‌توانست رکورد بهتری بزند.

رییس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه با این مدال‌ها کارمان مسابقات بازی‌های آسیایی سخت شده است، گفت:‌ واقعا کارمان سخت شده از همین الان باید برنامه‌ریزی کنیم. 

بازی‌های آسیایی شرایطش با قهرمانی آسیا فرق می‌کند. همه با تمام توان می‌آیند. همین قهرمانی آسیا فرصت خوبی شد که نفراتی که شانس کسب مدال دارند را بشناسیم و تنها نفراتی اعزام می‌شوند که شانس مدال باشند. به شکل جدی بعد از مسابقات جهانی لندن کار را آغاز می‌کنیم و حتی یک روز هم نباید از دست بدهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار