معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در راستای شناسایی و توسعه توانمندی‌های معلمان و دانش‌آموزان هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 13 July 2017
به گزارش تابناک : برات سلیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای بررسی و تحلیل محتوای آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: در راستای شناسایی و توسعه توانمندی‌های همکاران و دانش‌آموزان، تعمیق یادگیری و تسهیل در درک مفاهیم پیام، آموزش عینی و ملموس پدیده‌های دور از دسترس و بهره‌مندی مناسب و شایسته از تکنولوژی‌های جدید در مدارس، هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این موضوع مرتبط با آموزش‌های ترکیبی و چند رسانه‌ای است که در این نوع آموزش ترکیب روش ها و فنون و منابع اطلاعاتی و بکارگیری آنها در یک محیط یادگیری معنادار به صورت تعاملی دوسویه انجام می‌شود.

 معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل  تصریح کرد: از ویژگی‌های برنامه می‌توان  ایجاد محیط یادگیری تدریس موثر متناسب با سرعت شخصی و سطح و سبک فردی و محیط یادگیری توام با استقلال و اعتماد به نفس، تفکر خلاق و تفکر انتقادی به ویژه در زمینه حل مسئله و... اشاره کرد.

رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: در راستای سند تحول بنیادین نظام آموزش ‌و پرورش و برنامه درسی ملی هشتمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی ویژه دانش‌آموزان، معلمان و دومین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی دانش آموزان با نیازهای ویژه به منظور تولید محتوای چندرسانه‌ای متناسب با نیاز دانش‌آموزان و معلمان، استفاده هوشمندانه از آن و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و رسانه های متنوع در آموزش و یادگیری در حال برگزاری است.

عظیم کوهی اظهار کرد: با توجه به ایام تعطیلات تابستانی مدیران مدارس مفاد کامل دستورالعمل مربوطه را که برای ارسال به مدارس به نواحی و مناطق ارسال شده است را باید به اطلاع دانش‌آموزان و معلمان برسانند.

وی بیان کرد: گروه‌های شرکت کننده شامل دانش‌آموزان: دانش‌آموزان پایه ششم دوره‌ ابتدایی،  دوره‌ متوسطه اول و دوم، هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شامل تمامی مدارس اعم از مدارس دولتی، غیردولتی، مدارس استعدادهای درخشان و مدارس استثنایی، معلمان و مربیان، آموزگاران و دبیران دوره‌ ابتدایی و متوسطه‌ اول و دوم، تمامی شاغلان مدارس عادی، استثنایی، غیردولتی و استعدادهای درخشان و غیره، هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، دانشجو معلمان و مدرسان دانشگاه فرهنگیان است.

رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان اردبیل افزود: علاقمندان برای شرکت در جشنواره، باید تا آخرمهرماه امسال به سامانه ثبت نام در شبکه ملی مدارس ایران مراجعه و پس از ثبت نام کد رهگیری دریافت کنند، لینک ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره در سایت اداره کل تحت عنوان فراخوان هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی بارگذاری شده است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار