زینب یاوری با حضورفرماندار، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و سایر مسئولین و کار کنان بهداشت و درمان به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان سنقرو کلیایی منصوب شد.
کد خبر: ۴۵۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 13 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرماندار سنقرو کلیایی در مراسم اننتصاب رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان توانمندیهای قابل توجهی در بخش سخت افزاری و رشد علمی کسب شده است گفت: توسط مراکز بهداشتی و درمانی تلاشهای فراوانی در جهت جلوگیری از رشد بیماریها صورت گیرد.

یاور محمدی افزود: آماده سازی و توانمند سازی ذهنی مردم در جهت کاهش حجم بیماریها و به دنبال آن کاهش هزینه های درمان، در بخش اقتصاد و آسایش زندگی مردم صرف شود و جامعه با سرعت بیشتری در مسیر توسعه یافتگی قرار خواهد گرفت.

وی اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید را در جهت کاهش هزینه های درمانی و رفاه مردم بسیار موثر دانست و گفت: برای ترویج رعایت مواردی که کاهش بیماریها را در جامعه به دنبال داشته باشد بایستی دستگاه ها و ارگانهای مختلف از جمله آموزش وپرورش، بسیج، روحانیت و... با وحدت و همدلی تلاش کنند.متخصص چشم و قلب، زنان و زایمان، تختبیمارستان، پایگاه بهداشتی شهرک شهدا، خوابگاه متخصصین و دانشکده پرستاری، خانه های بهداشت روستایی، نیروی پرستاری و خدماتی، تجهیزات پزشکی، بخش آی سی یو، فیزیو تراپی، دندانپزشکی و تجهیزات آن از مواردی بود که فرماندار سنقرو کلیایی در خصوص فقدان و در بخشی ازآنها کاستیها را به  عنوان مشکلات این شهرستان در بخش بهداشت و درمان ذکر کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم ادامه رسالت بهداشت  درمان را نیازمند حمایتهای دستگاههای ذیربط دانست و گفت: در طرح تحول نظام سلامت، خدمات قابل توجهی در استان به مردم ارائه شده و در دولت دوازدهم نیز اولیوت اصلی، سلامت مردم می باشد.

دکتر شکیبا افزود: در حال حاضر 90 درصد مردم استان دارای پرونده الکترونیکی هستند به طوری که هر فرد ایرانی در هرجای دنیا بهپرونده سلامت خود دسترسی دارد و این خدمات با تمام توان ادامه خواهد داشت.در پایان از خدمات بهروز سلطانی قدردانی و زینب یاوری به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان سنقرو کلیایی منصوب گردید . گفتنی است بهروز سلطانی به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری سنقرو کلیایی منصوب شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار