رئیس دفتر تبلیغات اصفهان:
تابناک: رئیس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم شعبه اصفهان گفت: در ماه مبارک رمضان نزدیک به ۱۰۰۰ مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان برای پاسخ‌گویی و تبلیغ دینی به روستاهای مختلف اصفهان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۴۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 10 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد قطبی با اشاره به اعزام مبلغان به روستاهای مختلف اصفهان اظهار داشت: مبلغان به تمامی شهرستان‌های استان اصفهان اعزام شده و هر استانی با توجه به نیاز و تعداد درخواست خود مبلغ اعزام می‌شود.

وی افزود: در واقع هر ساله شاهد اعزام روحانیون و مبلغان دینی به مناطق هستیم که این کار براساس نیازهای منطقه و درخواست‌های مردمی صورت می‌گیرد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان گفت: نه تنها مبلغ در کل استان اصفهان بلکه به استان‌های دیگر نزدیک به 14 استان مانند کرمان، سیستان و بلوچستان نیز اعزام می‌شوند.

‌قطبی با بیان اینکه مبلغان با آموزش‌های روز و با گذراندن کارگاه‌های آموزشی به مناطق اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: اعزام‌های مبلغین از 2 روز مانده به ماه مبارک رمضان شروع می‌شود و افراد آموزش دیده به مناطق با توجه به آموزش‌های صورت گرفته، اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: نسبت به سال گذشته اعزام‌ مبلغان از نظر کمی تغییری نکرده زیرا بودجه و اعتبار مورد نیاز به اندازه نبوده و همانند سال گذشته است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان اظهار داشت: با توجه به فرصت طلایی ماه مهمانی خدا، توجه ویژه به اخلاق، اقامه نماز جماعت، جذب جوانان و نوجوانان، موضوعات و چالش‌های اجتماعی و تأکید بر دغدغه مقام معظم رهبری از مواردی استکه از سوی مبلغان در خور توجه است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار