حسین خدرویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون ۵۱ هزار خانوار با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این تعداد ۲۰ هزار و ۲ نفر از جامعه اهل سنت استان هستند.
کد خبر: ۴۵۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸ 11 July 2017
حسین خدرویسی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:کمیته امداد حمایت و خدمت رسانی به تمامی اقشار ضعیف و محروم جامعه با هر دین وآیینی را برعهده داردوامسال کمیته امداد در کنار برگزاری سفرهای زیارتی و تفریحی مباردت به برگزاری یک دوره اردویی ویژه خانوارهای تحت حمایت اهل تسنن کرده است.

وی خاطر نشان کرد: سفرهای مددجویی ویژه خانواده های اهل سنت طی چهار دوره و به میزبانی استان کردستان برگزار می شود که اعزام این مددجویان به سفر سیاحتی و آموزشی استان کردستان هم اکنون آغاز و تا پایان فصل تابستان اعزام این دسته از مددجویان به این استان ادامه خواهد داشت.

خدرویسی تصریح کرد: حدود ۴۸۰ مددجو طی این دوره های اردویی به استان کردستان اعزام و به مدت سه روز ضمن بهره مندی از آموزش های اعتقادی و فرهنگی از جاذبه ها و اماکن دیدنی این استان نیز بازدید خواهند کرد.

وی اظهار کرد:سفرهای مددجویی با هدف بهینه سازی اوقات فراغت مددجویان تحت حمایت در فصل تابستان و همچنین ارتقای سطح فرهنگی و آموزشی آنان برگزار می شود.

گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار