مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بسیج را نهادی اثرگذار در زمینه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: قدرت‌های بزرگ جهانی از همین تفکرات در هراس هستند.
کد خبر: ۴۵۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 10 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حجت‌الاسلام جواد افشارنجفی، بسیج را یک نهاد برآمده از دل انقلاب و شکل گرفته از توده مردمی عنوان کرد که برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب تجلی یافت و اظهار داشت: بسیج لشکری است مخلص که تنها با خلوص و ایمان پای در رکاب زمان گذاشته و برای رسیدن به ارزش‌ها با سرعت در حال حرکت است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: بسیج شجره طیبه‌ای است که بذر آن را بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) کاشتند و هم‌اکنون آن نهال نوپا آن‌قدر شاخ و برگ یافته که می‌تواند بر جهانی سایه بگستراند.

وی با تصریح بر اینکه بسیج در طول تاریخ به‌عنوان نهادی اثرگذار در تمام عرصه‌ها شناخته شده و هیچ سازمان و نهادی نیست که با ورود بسیج و بسیجی به موفقیت دست نیافته باشد، خاطرنشان کرد: اندیشه و تفکر بسیجی اندیشه‌ای است که هم‌اکنون قدرت‌های بزرگ جهانی تنها از همین تفکرات در هراس هستند و برای نابودی آن تلاش می‌کنند.

این مسؤول تفکر بسیجی را تفکر ناب محمدی بیان کرد که در عرصه‌های مختلف موجب رویش‌های فراوان و برکا بسیاری شده است، متذکر شد: بنا بر فرمایش گهربار مقام معظم رهبری، عرصه‌ بسیج یک عرصه‌ عمومی است؛ نه مختص یک قشر است، نه مختص یک بخشی از بخش‌های جغرافیایی کشور است، نه مختص یک زمانی دونِ زمان دیگری است؛ نه مختص یک عرصه‌ دون عرصه‌ دیگری است. در همه‌ مکان‌ها، زمان‌ها، عرصه‌ها و در همه‌ قشرها، این وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار