معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به کمبود اقدامات فرهنگی در سطح جامعه گفت:در زمینه ی برنامه نشاط معنوی در سطح جامعه موازی کاری می شود.
کد خبر: ۴۵۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 09 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، حجت الاسلام توسلی روز یک شنبه در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: برای انجام کار فرهنگی در جامعه نیازمند تعامل  جامع و کامل در همه ی جنبه ها هستیم   ولازم است  در سطح استان کرمانشاه حجم نهادهایی را که کار فرهنگی انجام می دهند را افزایش  دهیم.

وی با بیان اینکه در برابر توطئه ی دشمنان نباید سکوت کرد، گفت: در راستای  اجرای کار فرهنگی  ازتمام دستگاهها ونهادهایی راکه کار فرهنگی  انجام می دهند درخواست کرده ایم که همراه اداره اوقاف و امور خیریه باشند  و برنامه های فرهنگی را دنبال کنند. 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد:  لازم است نهادهای فرهنگی برنامه های خود را در جامعه ی هدف پیش ببرند تا توطئه های دشمنان خنثی شود و از آنچه که در قالب برنامه های ضد دین و فرهنگی ارایه می دهند تلاش کنیم که  نشاط را از دین و مذهب به جوانان نشان دهیم. 

حجت الاسلام توسلی گفت: اگر دستگاههای اجرای در راستای اجرای کار فرهنگی کنار هم باشند نتیجه ی آن هم افزایی است که با اختصاص دادن بخشی از بودجه ی اداره های خود کارهای فرهنگی را دنبال کنند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار