مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان مجتمع فرهنگی هنری با حضور مسئولین استان امروز (17 تیر) در این شهرستان هرسین برگزار گردید.
کد خبر: ۴۵۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 09 July 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان مجتمع فرهنگی هنری شهرستان هرسین  با حضور معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه، فرماندار هرسین، مدیر کل، معاونت اداری ومالی، مسئول بودجه و مسئول طرح های  عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان هرسین برگزار گردید.

 دکتر شاه آبادی، فرماندار هرسین به ایراد سخنرانی پرداختند و ابراز داشتند که این پروژه برای عموم مردم این شهرستان به ویژه هنرمندان بسیار مفید خواهد بود.

سپس حجت الاسلام و المسلمین جعفری، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سخنرانی خود اعلام داشتند: استان کرمانشاه دارای 26 هزار مترمربع مکان فرهنگی می باشد که جهت مراسمات فرهنگی بسیار مطلوب می نماید.

وی گفت: امید که بتوانیم همچنان بر آن بیافزاییم و مکانهای بیشتری را احداث نماییم.شرایط جهت احداث مجتمع فرهنگی و هنری هرسین نیز کاملاً محیاست. امید که این با این شرایط مطلوب انجام پروژه هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

در ادامه نیز دکتر شاه حسینی در سخنرانی خود عنوان نمودند : فرهنگ بزرگترین سرمایه این کشور است و بر دیگر عرصه ها بسیار ارجحیت دارد. لذا باید با هم هر چه بیشتر و بهتر تلاش خود را بکار بریم و پیمان ببندیم تا مشکلات پیش رو را از میان برداریم.

همچنین از دکتر شاه آبادی، فرماندار شهرستان هرسین و مسئولینی که در جهت انجام و اجرای این پروژه کمک رسان بوده اند تشکر و قدردانی نمودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار