مسئول کمیسیون امور بانوان شهرستان بشرویه گفت: حفظ حجاب و عفاف تحکیم بنیان خانواده را به دنبال داشته و از بروز ناهنجاری ها در جامعه جلوگیری می کند.
کد خبر: ۴۵۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 09 July 2017
ملوک نظرزاده بعدازظهر شنبه در جلسه کمیسیون امور بانوان این شهرستان بیان کرد: حجاب و عفاف یکی از مسائلی ست که در دین مبین اسلام به آن تاکید فراوان شده است.

وی بیان کرد: امروزه باتوجه به هجمه های فرهنگی دشمنان و هدف قرار دادن حجاب و عفاف ملت های اسلامی بایستی بیش از پیش این موضوع حائز اهمیت را جدی بگیریم.

نظرزاده اظهار داشت: مادران نقش پررنگی در خانواده داشته و الگوی فرزندان خود هستند لذا بایستی در نظر داشت که مادران با حفظ عفاف و حجاب خود میتواند به خوبی کانون خانواده خود را حفظ نماید.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان بشرویه گفت: عفاف و حجاب از جمله مسائلی ست که هم برای مردان و هم زنان مطرح است و هردو ملزم به رعایت آن هستند.

وی بیان کرد: در صورت عدم رعایت عفاف و حجاب ناهنجاری های بسیاری در سطح جامعه رخ داده و ریشه بسیاری از خانواده متزلزل می شود.

نظرزاده اظهار داشت: خوشبختانه در بشرویه میتوان گفت تمامی بانوان دارای حجاب برتر یعنی چادر می باشند که این یک مزیت بسیار بزرگ است.

وی افزود: با این وجود بایستی هنوزهم در جهت فرهنگ سازی عفاف و حجاب در بشرویه تلاش کرد تا احیانا تلاش های دشمنان اسلام برای از بین بردن حجاب و عفاف بانوان در شهرستان ما کارساز نشود.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان بشرویه بیان کرد: هفته عفاف و حجاب فرصتی مغتنم برای یادآوری علل حفظ حجاب در جامعه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار