رییس بنیادشهید و امور ایثارگران ابرکوه با تجلیل از ایثارگران گفت:امروز ما هرچه داریم از شهدا داریم و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی درجهان مرهون خون شهدای والامقام است.
کد خبر: ۴۵۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 09 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مصطفی کریمی  در یادواره 72 تن از شهدای محله دربقلعه ابرکوه که درمسجد کوثر برگزارشد اظهارکرد: عمل به وصایای شهدا چراغ راه ما مسئولان است و ما باید با عمل به وصایای آنان راه ایثار و شهادت را ادامه دهیم .
وی افزود: برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای تبین جایگاه معنوی هشت سال دفاع مقدس به نسل های امروز جامعه است.
این مسئول بابیان اینکه پیروی از ولایت و حرکت در این مسیر از وصیای شهدا است خاطرنشان کرد: آسایش و امنیت امروز حاکم بر جامعه مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است.
کریمی ادامه داد: باید با سلاح ایثار و شهادت به مقابله با جنگ نرم بپردازیم و فرهنگی که قابل تغییر نیست فرهنگ ایثار و شهادت است.
رییس بنیادشهید و امور ایثارگران ابرکوه اضافه کرد: با وجود فرهنگ ایثار و شهادت طلبی ،دشمن هیچ وقت نمی توانند چشم طمع به کشور ما داشته باشند.
وی بابیان اینکه دفاع جانانه در دوران هشت سال دفاع مقدس به ملت ایران اقتدار و عظمت داد یاد آورشد: نتیجه این فداکاریها نشان داد که ملت ایران ، ملت بزرگی هستند.
شهرستان ابرکوه 275 شهید ،33 آزاده و 560جانباز تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.
7540/ / خبرنگار: کارگر ابرقوئی
***
معاون پرورشی آموزش و پرورش اردکان از شرکت 10 درصدی دانش آموزان در پایگاه های اوقات فراغت این شهرستان خبر داد.
محمد علی طالعی روز شنبه در گفتگو با ایرنا از فعالیت 11 پایگاه اوقات فراغت تابستانی و دارالقران در این شهرستان خبر داد.
وی اضافه کرد : تاکنون قریب به 1700 دانش‌آموز ثبت‌نام کرده‌اند که بیش از 10 درصد دانش‌آموزان شهرستان را شامل می‌شود.
طالعی اظهار کرد: کلاس‌های تابستانی در سراسر شهرستان برگزار می شود.
وی همچنین از برگزاری پایگاه‌های تابستانی در سه سالن و زمین ورزشی، 2 کانون فرهنگی امام خمینی (ره) و شهید مدرس و 5 آموزشگاه و دارالقرآن امام خمینی این شهرستان خبر داد.
اردکان 17 هزار دانش آموز دارد.
***
رییس فنی و حرفه ای خواهران اردکان گفت: بانوی هنرمند اردکانی با طرح‌های «دار قالی، زیلو و دربند صدر الفضلا اردکان» به مرحله فینال مسابقات استعدادهای برتر دکوراتوران حرفه‌ای کیک ایران راه یافت .
وحیده نیکزاد در گفتگو با ایرنا افزود : مسابقات دکوراتوران برتر کیک ایران با حضور بیش از ٢٠٠ هنرمند از سرتاسر ایران برگزار می‌شود که شرکت کنندگان در دو سطح متوسط با موضوع افسانه‌های کهن و سطح حرفه‌ای با موضوع مد و لباس باهم رقابت می‌کنند.
وی اضافه کرد : راضیه حیدریان اردکانی از بانوان هنرمند استان یزد در این دوره از مسابقات در هر دو سطح شرکت کرد که اثر «شیرین و فرهاد» برای سطح متوسط و «دار قالی به همراه زیلو» و نیز طراحی «دربند صدرالفضلا» که از آثار معماری و نمادهای شهر اردکان است، برای سطح حرفه‌ای مورد داوری قرار گرفت و توانست برای حضور در مرحله نهایی سطح حرفه‌ای دکوراتورهای کیک ایران برگزیده شود .
این مسئول اظهار کرد : حیدریان اردکانی تنها نماینده استان یزد در سطح حرفه‌ای دکوراتورهای کیک ایران است که به مرحله نهایی این مسابقات راه یافته است.
نیکزاد افزود :مرحله نهایی این مسابقات به صورت حضوری برگزار و سه نفر برتر به عنوان کیک‌سازان برتر ایرانی معرفی خواهند شد .
این مسابقات با هدف انتخاب کیک‌سازان برتر ایرانی و معرفی آنها به شبکه کیک‌سازان برتر بین المللی 'شوگر آرتیست‌ها ' برای اولین بار در ایران برگزار شده و شش داور بین‌المللی آثار را داوری می‌کنند.

***
مسئول مسابقات هیات فوتبال استان یزد از پیوستن مدافع شیرازی تیم فولاد ( وحدت ) یزد به تیم برق نوین فارس خبر داد.
علیرضا میرجلیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایمان کیانی با عقد قرارداد به تیم لیگ دسته اولی برق نوین استان فارس پیوست.
وی خاطر نشان کرد: کیانی بعد از شفیعی پور، بخشی پور ، نادم و یحیی بیگی ، پنجمین بازیکن جدا شده تیم فوتبال فولاد یزد در فصل جاری لیگ آزادگان است.
این مسئول گفت: بر اساس مقررات فدراسیون فوتبال ، بازیکنانی که تمایل به جدایی از تیم خود را دارند باید بعد از کسب رضایت از مسئولان تیم خود با حضور در هیات فوتبال بصورت رسمی جدا شوند.
تیم فوتبال فولاد یزد در فصل گذشته لیگ آزادگان با کسب 30 امتیاز در مکان هفدهم جدول 18 تیمی این لیگ قرار گرفت و به لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار