مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: ۴۰۰ نیروگاه خورشیدی در مقیاس ۵ کیلو وات در سطح روستاهای استان کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۵۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 08 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل  از تسنیم،حسین خدرویسی با بیان اینکه نخستین طرح نیروگاه خورشیدی در شهرستان هرسین افتتاح شد اظهار داشت: تا پایان امسال 400 نیروگاه خورشیدی در مقیاس 5 کیلو وات در سطح روستاهای استان کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه یکی از سیاست‌های محوری و اساسی کمیته امداد را موضوع توانمندسازی و خودکفایی مددجویان این نهاد عنوان کرد و گفت: در این راستا بر اساس توافق‌نامه‌ای تا پایان امسال 400 نیروگاه خورشیدی در مقیاس 5کیلووات در سطح روستاهای استان راه‌اندازی خواهد شد.

خدرویسی عنوان کرد: در این رابطه نخستین طرح در شهرستان هرسین در روستای سراب بادیه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به پرداخت 75 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در سال گذشته به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، بیان کرد: کمیته امداد استان کرمانشاه با ایجاد 5 هزار و 475 شغل در سال گذشته از استان‌های پیشتاز و برتر کشور در زمینه اشتغال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه نخستین نیروگاه خورشیدی 5 کیلو واتی را در راستای اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد دانست و افزود: طبق تفاهم‌نامه کمیته امداد و برق استان کرمانشاه با اجرای طرح نیروگاه‌های خورشیدی 5 کیلو واتی 400 خانوار توانمندسازی می‌شوند.

خدرویسی اظهار کرد: نصب پنل‌های خورشیدی علاوه بر استفاده از انرژیهای پاک و حفاظت از محیط‌زیست، باعث ایجاد درآمد برای خانواده‌های کم‌درآمد تحت پوشش کمیته امداد می‌شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار