سرمربی تیم ملی فوتبال ۷ نفره از راهیابی ۱۸ بازیکن به دومین اردوی تیم ملی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 08 July 2017
به گزارش تابناک : اولین مرحله از تمرینات تیم ملی فوتبال 7 نفره معلولین برای آمادگی حضور در مسابقات جهانی آرژانتین روز گذشته به کار خود پایان داد.

امین اله‌مانی، رئیس انجمن فوتبال معلولین در پایان این تمرینات گفت: 31 ورزشکار به اولین اردوی تیم ملی دعوت شدند که 17 نفر از آنها از ورزشکاران قدیمی بودند و بقیه نفراتی بودند که از مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شده و برای سنجش دقیق شرایط جسمانی و نیز بررسی میزان آمادگی به اولین اردوی تیم ملی دعوت شدند که تعدادی از آنها از نظر کلاسبندی تایید شدند، اما به دلیل نداشتن آمادگی کافی به دومین مرحله تمرینات راه پیدا نکردند.

وی افزود: از 31 نفری که به اردوی اول دعوت شدند، در نهایت 18 نفر به دومین مرحله تمرینات راه یافتند. در تمرینات این مرحله برای اولین بار از حضور فیزیوتراپ اختصاصی بهره‌مند بودیم که اتفاق خوبی بود. در دیگر بخش‌ها نیز کادر فنی تقویت شد و از اردوهای بعد از آنالیزور نیز استفاده می‌کنیم. بیژن ذوالفقارنسب نیز به عنوان مدیر فنی بر تمرینات نظارت خواهد داشت.

اله‌مانی گفت: در مجموع شش اردو تا مسابقات جهانی پیش‌بینی شده که با فواصل کم برگزار می‌شود و با برنامه‌ریزی انجام شده می‌توانیم تیمی آماده را راهی مسابقات آرژانتین کنیم. فشار بدنسازی در اردوهای اول بسیار زیاد است و حتی در روزهای باقیمانده تا اردوی بعدی نیز با برنامه‌ای که به ملی‌پوشان ارائه شده، آنها را زیر نظر خواهیم داشت ضمن اینکه وزن‌کشی در پایان اردوی اول انجام شد و تعدادی از بازیکنان باید به کاهش وزن اقدام و بقیه برای تثبیت وزن فعلی تلاش کنند.

رئیس انجمن فوتبال معلولین در پایان خاطر نشان کرد: دومین مرحله تمرینات تیم ملی فوتبال 7 نفره از 21 تیر ماه با 18 ملی‌پوش از سر گرفته می‌شود و در هر مرحله با ریزش نفرات مواجه خواهیم بود تا در نهایت تیم ملی با ترکیبی 14 نفره به مسابقات جهانی آرژانتین اعزام شود.





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار