مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه ورزشی نویسان استان همواره منصفانه قلم زده‌اند عنوان کرد که انتظار تعریف و تمجید بی دلیل از اداره کل ورزش و جوانان گلستان را ندارد.
کد خبر: ۴۵۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 08 July 2017
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه ورزشی نویسان استان همواره منصفانه قلم زده‌اند عنوان کرد که انتظار تعریف و تمجید بی دلیل از اداره کل ورزش و جوانان گلستان را ندارد.

نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان با خبرنگاران ورزشی استان برگزار شد.

در این نشست صمیمی خبرنگاران ورزشی گلستان به بیان انتقادات و پیشنهادات در حوزه ورزش و حوزه کاری خود پرداختند و مدیرکل ورزش و جوانان استان هم پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ضمن تبریک روز جهانی ورزشی نویسان به خبرنگاران ورزشی استان، اظهار کرد: غالب قلم‌های خبرنگاران ورزشی گلستان با انصاف همراه بوده و دلیل آن احساس مسئولیت و فطرت ورزشی نویسان استان است.

بهمن طیبی افزود: به هیچ وجه انتظار نداریم رسانه‌های استان ار اداره کل ورزش و جوانان تعریف و تمجید بی دلیل داشته باشند و خوشبختانه این اتفاق رخ داده است.

وی تصریح کرد: اگر خبرنگاران ورزشی استان پیشنهادی و طرحی برای توسعه و ارتقای ورزش گلستان دارند ما از آن استقبال می‌کنیم و به طور قطع در کارگروه‌ها بررسی خواهد شد زیرا ورزشی نویسان خود به عنوان کارشناس ورزش هستند.

طیبی ادامه داد: خوشبختانه هم صدایی خوبی بین اداره کل ورزش و جوانان و خبرنگاران ورزشی استان گلستان وجود دارد و امیدواریم این هم صدایی روز به روز بیشتر شود.

وی یادآور شد: از خبرنگاران ورزشی استان انتظار داریم تا تمامی هیئت‌های ورزشی به یک اندازه دیده شوند و نقد و بررسی‌ها بر اساس شاخص‌ها باشد.

لازم به ذکر است؛ در پایان این نشست از حدود ۲۰ خبرنگار ورزشی استان گلستان به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار