فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کاهش ۷ درصدی انواع سرقت و ۲۸ درصدی سرقت موتورسیکلت در شهرستان تاکستان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 05 July 2017
سرهنگ رسول فراهانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در تاکستان با اشاره به اهمیت ارتقاء امنیت اجتماعی و عمومی اظهارداشت: با انجام ماموریت های پلیس ۹۴ سارق دستگیرشدند.

وی افزود:درسه ماهه نخست امسال کشف سرقت داخل خودرو ۳۰۰ درصد، اماکن دولتی  ۱۰۰ درصد و سرقت منازل ۷۵ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان یادآورشد: در این مدت هیچگونه سرقت قطعات خودرو و کیف قاپی در شهرستان رخ نداده است که این امر یک موفقیت برای پلیس محسوب می شود.
 
وی اضافه کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، پلیس اولویت خود را مبارزه با قاچاق قرار داده و در این راستا در سه ماهه ابتدای سالجاری بیش از  ۱۸ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد و در این رابطه ۶۱ نفر   دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان عملکرد پلیس در مبارزه با مواد مخدر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کشفیات مواد مخدربا افزایش ۱۳۳ درصدی روبرو شده که این کار بیانگر افزایش فعالیت قاچاقچیان نیست بلکه تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی این موفقیت کسب شده است.

سرهنگ فراهانی در ادامه از بازرسی نامحسوس اماکن عمومی و اصناف خبر داد و تصریح کرد: در روند بازدید نامحسوس از ۸۳۷ واحد صنفی تعداد ۴۱ واحد به دلایل مختلف همچون نداشتن پروانه کسب پلمب شده است.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد سد معبر و مزاحمت دستفروشان گفت: مقابله با این امور وظیفه ذاتی اجرائیات شهرداری است و پلیس بارها اعلام آمادگی کرده که در صورت نیاز آمادگی دارد نیروی کافی در اختیار شهرداری برای رفع این معضل قرار دهد.

سرهنگ رسول فراهانی در ادامه از مردم خواست نسبت به امنیت محیط پیرامون خود حساس باشند و برای ارتقاء امنیت و مصون ماندن جوانان جامعه از تخلف موارد مشکوک را با پلیس درمیان بگذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: مردم باید با رعایت موارد ایمنی در وسایل نقلیه و منازل دست دزدان را از سرقت کوتاه کنند.

وی همچنین بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز را تخلف دانست و یادآورشد: علاوه بر اینکه هر تبعه بیگانه فرصت شغلی سه نفر از هم وطنان را از آنها می گیرد موجب ناامنی و بروز ناهنجاری نیز می شود که ماموران انتظامی در این زمینه حساسیت دارند.

سرهنگ فراهانی اضافه کرد: همکاری سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان با پلیس در برقراری امنیت به ویژه لیالی قدر ستودنی است و در این مدت شورای تامین شهرستان و آموزش و پرورش نیز با پلیس در به ثمر رسیدن فعالیت‌ها کمال همکاری را داشته است.

فرمانده انتظامی تاکستان از شورای شهر و شهرداری خواست با راه اندازی سیستم پایش تصویری و نصب دوربین های نظارتی زمینه کاهش تخلفات را فراهم کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار