مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، بر حسن اخلاق و داشتن جاذبه توسط روحانیون تاکید کرد و راه شناخت دین را عمل به آن و نه گفتار و خطابه دانست.
کد خبر: ۴۵۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 04 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی، در جمع روحانیون طرح هجرت استان کرمانشاه، مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی یک روحانی به ویژه روحانیون مبلغ را  گشاده رویی و برخورد نیک با مردم و جامعه دانست.

وی افزود: در دین مبین اسلام و به ویژه سیره پیامبر اکرم (ص) بر اخلاق نیکو بسیار تاکید شده و یکی از ویژگی‌های مومن واقعی  اخلاق حسنه و حسن نیکو عنوان شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  تاکید کرد: روحانی باید جاذبه داشته باشد نه دافعه، و باید با عمل و نه صرفا گفتار و خطابه دین را معرفی کنند.

وی خطاب به روحانیان مبلغ طرح هجرت تصریح و تاکید کرد: اگر می‌خواهیم مفاهیم اسلامی در عمق و قلب مردم و جامعه رسوخ پیدا کند، باید روحانی و مبلغ از حسن اخلاق والایی برخوردار باشد.

قبادی خاطرنشان کرد: دین به واسطه عمل و نه صرفا گفتار و خطابه معرفی می‌شود.

وی تاکید کرد: امروز روحانیون وظیفه دارند جامعه را نسبت به هجمه شدید فرهنگی شبکه‌های ماهواره‌ای و سایر رسانه‌های معاند اسلام و نظام بیدار و هوشیار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: متاسفانه شبکه‌های فارسی زبان بسیاری به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم به دنبال استحاله جامعه دینی ما و دور کردن جوانان از اصول اصلی دین مبین اسلام و گم رنگ کردن شعائر دینی هستند.

حجت الاسلام قبادی تاکید و خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم که در مقابل این تهاجم و ناتوی فرهنگی عملکردی موفق داشته باشیم باید با روش‌های نوین و به روز در مقابل دشمن بایستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار