‌مشاور امور بانوان و خانواده استاندار البرز گفت: 20 بانوی توانمند و پویای دستگاه‌های اجرایی استان برای تصدی پست‌های مدیریتی شناسایی شده و تحت آموزش‌های تخصصی قرار می‌گیرند‌.
کد خبر: ۴۵۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 04 July 2017
به گزارش تابناک : از  اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، الهه ابوالحسنی در جلسه اتاق فکر بانوان با اشاره به ظرفیت‌ها و تهدیدهای استان نوپای البرز گفت: مهاجرپذیری در این استان علاوه بر تهدیدها، فرصت‌های فراوانی نیز در بر دارد که باید مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت بانوان توانمند استان برای رشد و توسعه البرز بهره‌برداری کرد، ادامه داد: این استان کمترین میزان جذب بانوان به عنوان مدیران اجرایی در کشور را داشته است‌.

ابوالحسنی گفت: در اتاق فکر بانوان البرز درصدد شناسایی و آموزش بانوان برای تصدی پست‌های مدیریتی استان هستیم تا در دولت دوازدهم این افراد بتوانند در حوزه‌های مختلف نقش آفرینی کنند‌.

وی اضافه کرد: گروهی برای شناسایی بانوان فعال، پویا و توانمند دستگاه‌های استان تشکیل شده که در نهایت برای 20 بانوی منتخب توسط این گروه، کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی برای رشد و ارتقا آگاهی‌های تخصصی‌ برگزار خواهد شد‌.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار