نفرات برگزیده جشنواره ورزشی استان گلستان جهت حضور در مسابقات کشوری عازم تهران شدند.
کد خبر: ۴۵۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 04 July 2017
نفرات برگزیده جشنواره ورزشی استان گلستان جهت حضور در مسابقات کشوری عازم تهران شدند.

طی مراسمی در محل خانه امید گرگان با حضور دکتر مازندرانی مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی گلستان، جعفری مدیر کل صندوق بازنشستگی و طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان و روسای کانونها، نفرات اول مسابقات ورزشی بازنشستگان استان عازم مسابقات کشوری بازنشستگان در تهران شدند.

دکتر مازندرانی در این مراسم گفت: در سالیان اخیر روند مشارکت بازنشستگان در برنامه های فرهنگی ورزشی و اجتماعی افزایش داشته است که این موضوع به افزایش نشاط جامعه کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به افزایش جمعیت سالمندی کشور از سال 1400 به بعد، افزود: سالمندان به عنوان ظرفیت های دارای تجربه و تخصص و دارای پتانسیل در عرصه های مختلف هستند که باید با اتخاذ تمهیداتی از ظرفیت های آنان و فرصت های موجود استفاده کنیم.

مازندرانی خاطرنشان کرد:رویکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزایش سلامت و نشاط سالمندی و استفاده از آنان به عنوان نیروهای فعال جامعه است.

وی یادآور شد: ما باید سعی کنیم با فراهم کردن امکانات و فرصت ها برای سالمندان، بهترین بازدهی، بهترین شرایط و ایده آل ترین وضعیت جسمی و روانی آنان را فراهم کنیم تا بتوانند هم نشاط را به جامعه بیاورند و هم بهره وری و پیشرفت اجتماعی و فرهنگی جامعه را افزایش دهند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم ورزشی بازنشستگان استان با موفقیت از مسابقات بازگردند.

رضا جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان نیز در این مراسم گفت: جشنواره مسابقات ورزشی بین نفرات اول بازنشستگان سراسر کشور از دوشنبه(۱۲ تیرماه) تا چهارشنبه(۱۴ تیرماه) با حضور ۳۱۹ نفر از سراسر کشور در تهران برگزار می شود.

وی افزود: 12 نفر نیز از استان گلستان در رشته های شنا، دارت، تنیس روی میز، تفنگ بادی و شطرنج عازم این مسابقات می شوند که امیدواریم با موفقیت به استان بازگردند.

در پایان مراسم تیم ورزشی بازنشستگی استان گلستان با بدرقه مدیران استانی و خانواده های بازنشستگان راهی این دوره از مسابقات ورزشی بازنشستگان کشور شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار