امیر حعفر پوردر گفتگو با تابناک:
مدیر کل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌‌ها استان کرمانشاه گفت: سهمیه سوخت ناوگانی که تا پایان شهریورماه در این طرح شناسایی نشده باشند به طور کلی قطع می‌شود و برای اجرای فاز بعدی این طرح اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 03 July 2017
امیر حعفر پور امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه با بیان اینکه نام نویسی دریافت  سهمیه سوخت با سامانه  www.utcms.ir امکان‌پذیر است، اظهارداشت:  مالکان ناوگان باید از طریق مراجعه حضوری به شهرداری( سازمان تاکسیرانی) شهر مورد نظر یا دفاتر پستی سراسر کشور برای ناوگان خود پروانه فعالیت دریافت و از قطع سهمیه سوخت خود جلوگیری کنند. 

وی در ادامه گفت: طرح «توزیع سوخت بر اساس پیمایش» که از سال 94 برای ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری عملیاتی شده بود، این‌بار برای ناوگان باری و مسافری درون‌شهری در حال اجراست و بر اساس مصوبه مربوطه طرح کلی توزیع سوخت بر اساس پیمایش با اضافه شدن ناوگان دیزلی درون‌شهری تکمیل می شود. 

مدیر کل  حمل و نقل و ترافیک شهری سازمان شهرداریهای استان کرمانشاه  تصریح کرد: شناسایی ناوگان دیزلی که مخصوص حمل بار و مسافر در داخل شهرها هستند، گام اول ساماندهی به منظور تخصیص سوخت است.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار