رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط‌کریم با اشاره به ساخت استادیوم ۵ هزار نفری در شهر نصیرشهر رباط‌کریم گفت: با ساخت این مجموعه ورزشی سرانه فضای ورزشی شهرستان از ۶۰ سانتی‌متر به یک متر مربع افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۴۵۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 02 July 2017
هاشم حسینی  با اشاره به کمبود سرانه فضاهای ورزشی در شهر پرند اظهار داشت: در شهر پرند با مشکلات بسیاری در زمینه کمبود فضاهای ورزشی مواجه هستیم، به طوری که فقط یک سالن ورزشی در این شهر وجود دارد اما با تحویل مجموعه ورزشی حصار با هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد تومان در یک ماه آینده این مشکل برطرف می‌شود.

وی در ادامه افزود: هم اکنون 4 موافقت‌نامه برای احداث فضای ورزشی در شهر پرند از طریق اداره کل ورزش و جوانان صادر شده است که امیدواریم با اجرای آن سرانه فضای ورزشی در این منطقه نیز به یک نقطه مطلوبی برسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط کریم تصریح کرد: برخی از رشته‌های ورزشی در شهرستان رباط‌کریم امکانات ضعیفی دارند، و در زیرساخت‌ها با مشکل مواجه هستیم به طور مثال این شهرستان فاقد یک سالن ژیمناستیک مجهز است و یا اینکه یک پیست دومیدانی مناسبی در این منطقه وجود ندارد، که امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی این مشکلات به‌زودی برطرف شود.

حسینی در ادامه از ساخت استادیوم 5 هزار نفری در شهر نصیرشهر رباط‌کریم خبر داد و گفت: در شهر نصیرشهر رباط‌کریم مکاتبات قانونی برای ساخت ورزشگاه 5 هزار نفری انجام شده که قرار است این ورزشگاه با مشارکت شهرداری ساخته شده و در فازهای مختلف به بهره‌برداری برسد که اگر این اتفاق بیافتد، احتمالاً سرانه فضای ورزشی در این شهرستان از 60 سانتی‌متر به یک متر مربع افزایش پیدا می‌کند.

وی همچنین در رابطه با وضعیت  بودجه اداره ورزش و جوانان شهرستان خاطرنشان کرد: بودجه‌های عمرانی در قیاس با سال‌های گذشته تفاوت چندانی نداشته‌اند؛ اما با توجه به اینکه در قانون برنامه ششم، یک درصدی از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش داده شده است، تقریباً 750 میلیون تومان اعتبار برای شهرستان رباط‌کریم در نظر گرفته شده که البته این مبلغ خارج از اعتباری است که در تملک سرمایه‌ای شهرستان دیده می‌شود که می‌تواند شرایط خوبی را برای ورزشکاران شهرستان ایجاد کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار