فرمانده سپاه بهمئی و مسئول کمیته ایثارگران یادواره شهدای بهمئی باخانواده های شهدا این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۴۵۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 01 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول کمیته ایثارگران یادواره شهدا در دیدار با خانواده های شهدای بهمئی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان گفت: ایثارگری و جان فشا نی های شهیدان، ایثارگران، آزادگان و جانبازان باعث شد تا کشور از گزند بیگانگان در امان باشد .

سرهنگ منصوری افزود : شهيدان والامقام جان خود را در راه اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی اهدا کردند تا عزت و اقتدار کشور در دنیا حفظ شود و مردم نیز سختی ها را تحمل می کنند تا کشوری آباد، آزاد و مستقل داشته باشند.

وی خدمت و قدرداني از خانواده معظم شهداء را یک امر ضروری دانست و اظهار داشت: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد.
وی به عملیات پد خندق و رشادتهای فرزندان استان ک.ب اشاره کرد و سالروز پد خندق را گرامی داشت .
شاهینی فرمانده سپاه ناحیه بهمئی هم خطاب به خانواده شهدا گفت : امام (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)همواره تاکید فراوان بر تکریم و خدمت به خانواده شهدا داشته و دارند بنابراین و در همین راستا باید همواره و در همه حال خدمتگزار شما بزرگواران باشیم و این دیدارها به منظور ارج نهادن به صبر و ایثار شما عزیزان است.

شاهینی اظهار امیدواری کرد که خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان و خدمتگزاری به خانواده های معظم شهداء عنایت کند.
لزم به توضیح است  همایش پد خندق با ویژه برنامه (شب شعر و خاطره ) ویژه ایثار گران و جانبازان و خانواده شهدا شهرستان بهمئی در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد امروز شنبه ۱۰/۴/۹۶ساعت ۲۰:۳۰شب برگزار می شود. ‌
گزارش و عکس : امین روانان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار