معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت:سه دستگاه خودرو که با انجام حرکات خطرناک برای مردم ایجاد مزاحمت کردند با اقدام قاطع پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۵۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 01 July 2017
به گزارش خبر گزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: صاحبان  6 دستگاه خودرو که با ایجاد تغییرات غیر متعارف فنی در خودروهایشان پس از یک مسابقه غیر قانونی در داخل پارک شاهد وارد بلوار شهید بهشتی شدند. 

وی ادامه داد: این افراد با انجام حرکات نمایشی و خطرناک برای خودرو های عبوری و عابرین مزاحمت ايجاد كردند.

سرهنگ آمویی بااشاره به تماس های متعدد مردم با پلیس 110 مبنی بر برخورد قاطع پلیس با این افراد، اظهار داشت:سریعا چندین اکیپ از ماموران وارد عمل شده و پس از شناسایی آنها قصد متوقف کردن آنها را داشتند که این افراد بدون توجه به هشدار پلیس و تصادف با چندین خودرو اقدام به فرار کردند. 

این مقام انتظامی افزود:ماموران به منظور حفاظت از جان عابرین با رعايت قانون بكارگيري سلاح، چندین تیر هوایی شلیک و پس تعقيب و گریز موفق به متوقف کردن سه دستگاه  خودرو شدند. 

سرهنگ آمویی با اشاره به دستگیری 6 نفر در این رابطه اظهار داشت: پلیس با قاطعیت با تمامی برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی جامعه برخورد می کند و مابقي خودروها نيز متوقف خواهند شد. 

لازم به ذكر است يكي از خودروهاي توقيفي داراي ٣٠ ميليون ريال خلافي مي باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار