مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به ساماندهی کانون‌های مساجد استان، گفت: طرح آمایش سرزمینی کانون‏‏های فرهنگی هنری مساجد استان آغاز شد.
کد خبر: ۴۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷ 08 June 2015
به گزارش تابناک یزد ، "محسن رستگاري" افزود: کانون‌های فرهنگی هنری در راستای دستیابی به اهداف، جذب جوانان به مساجد و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن، باید همدلی و همزبانی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وي خاطرنشان کرد: ما در کانون‌های فرهنگی هنر مساجد استان یزد فعالیت‌های متعددی داریم که ساماندهی کانون‌ها و همچنین ظرفیت‌سنجی آنها از جمله این فعالیت‌هاست که در این راستا نیز طرح آمایش سرزمینی به‌ منظور توزیع عادلانه خدمات فرهنگی را شروع کرده‌ایم.

رستگاری با بيان اين كه طرح آمایش سرزمینی در حوزه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان یزد آغاز شده، عنوان کرد: این طرح در راستای برنامه ششم توسعه و به‌ صورت کاملاً علمی و با بهر‌ه‌گیری از کارشناسان مجرب و به‌ منظور توزیع عادلانه خدمات فرهنگی و شناسایی ظرفیت‌ها و همچنین نیازسنجی در حوزه مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.

وی افزود: از آنجا که توسعه کمی و کیفی و توزیع عادلانه امکانات بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیازمند اطلاع دقیق از موقعیت کانون‌ها و نحوه پراکندگی آنها در سطح استان است، لذا طرح آمایش سرزمینی در مرحله مقدماتی شروع بکار کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد بیان کرد: در این طرح در ابتدا مشخصات جغرافیایی تمام کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد را ثبت کرده و امیدواریم از اولین استان‌های پیشرو در این زمینه باشيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار