مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی هر گونه حادثه و مصدومیت مسافران پرواز شماره ۴۵۵ تهران- تبریز را تکذیب کرد.
کد خبر: ۴۵۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 30 June 2017
محمد صفایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص خبر مصدومیت مسافران پرواز تهران به تبریز اظهار کرد: خبری که دقایقی قبل در خصوص نقص فنی و مصدومیت تعدادی از مسافران در فضای مجازی منتشر شده کذب است و چنین موضوعی صحت ندارد.

وی با بیان اینکه پرواز ساعت ۲۰:۳۰ امشب تهران به تبریز با شماره پرواز ۴۴۵ هواپیمایی ۳۲۱ ایرباس درست در زمان خود حرکت کرده و در ساعت ۲۲:۱۰ در سلامت کامل و بدون هیچ مشکلی به مقصد رسیده است، گفت: پرواز به خوبی انجام گرفته و کوچک‌ترین مشکلی از طرف خلبان به برج مراقبت، اورژانس و شرکت ایران ایر اعلام نشده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خاطرنشان کرد: اگر کوچک‌ترین مشکلی در پرواز باشد بلافاصله به دیسپچ و یا برج مراقبت اعلام می‌شود و اصلا در این پرواز چنین گزارشی وجود نداشته و حتی هواپیما در ساعت ۲۳:۱۰ به تهران بازگشته است.

وی افزود: خوشبختانه این پرواز در شرایط مساعد بدون نقص فنی و به خوبی انجام گرفته است و همه اخبار در رابطه با آن شایعه بیش نیست.

صفایی بیان کرد: لطفا در رابطه با پرواز و مسائل که به جان مردم مربوط است شایعه پراکنی نکنند.

گزارش فارس حاکی است دیشب در فضای مجازی خبری منتشر شد در این خبر آمده بود: پرواز شماره ٤٤٥ ایران ایر تهران تبریز با چندین مصدوم به زمین نشست!

پرواز شماره ۴۴۵ هواپیمایی ایران ایر که ساعت ۲۰.۳۰ از تهران به مقصد تبریز در حال حرکت بود، در نزدیکی تبریز به دلیل تکان های شدید موجب وحشت مسافران شد.

این در حالی است که هنگام فرود نیز تکان ها ادامه داشته و فرود ترسناک و غیر ایمن هواپیما، به علت عدم تسلط خلبان، موجب مصدومیت مهماندار و تعدادی از مسافران شده است.

گفتنی است مسافران پس از رسیدن به زمین به شدت نسبت به نحوه کنترل و پرواز هواپیما اعتراض کرده اند.

در این پرواز خانم ایران آهور نماینده دور چهارم شورای شهر تبریز نیز حضور داشت!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :