نماینده مردم جویبار، قائمشهر، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: جنایتی که منافقین کوردل در دهه 60 و امروز کشور انجام دادند، داعش نیز نکرده است و نباید آن‌ها را تطهیر کنیم.
کد خبر: ۴۵۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷ 29 June 2017
جویباران، عبدالله رضیان در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه در دادگستری شهرستان جویبار، اظهار کرد: در دهه 60 بیشترین تهمت‌ها و تیرها به سمت شهید بهشتی بود زیرا دشمنان ایشان را مانع رسیدن به اهداف خود می‌دانستند.
 
وی شهید بهشتی را سرمایه انقلاب دانست و افزود: شهید بهشتی جز نوادری بود که از ابتدا برنامه‌ریزی بسیار خوبی در دستگاه قضا کرده بود و امروز ثمرات اقدام ایشان را شاهدیم.
 
نماینده مردم جویبار، قائمشهر، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی با بیان اینکه روزبه‌روز تعداد دشمنان ما در حال افزایش است، تصریح کرد: منشأ تمام دشمنان جمهوری اسلامی ایران آمریکا است و جیره‌خواران آن یعنی عربستان و گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه هستند.
 
رضیان خاطرنشان کرد: نباید به‌گونه‌ای عمل کنیم که به مجموعه‌های داخلی آسیب وارد کنیم، بلکه امروز نیاز به وحدت و اتحاد بین قوا یک امر ضروری است.
 
وی با بیان اینکه نباید منافقین را تطهیر کرد، گفت: جنایتی که منافقین کوردل در دهه 60 و امروز کشور انجام دادند، داعش نیز نکرده است و نباید آن‌ها را تطهیر کنیم.
 
نماینده مردم جویبار، قائمشهر، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی اظهار کرد: همه ارکان نظام باید حفظ شوند و در کنار هم با وحدت کشور را اداره کنند.
 
رضیان در پایان به ایجاد شبکه ملی اشاره کرد و گفت: شبکه ملی با 50 میلیون کاربر در حال طراحی است تا یک محیط سالم در فضای مجازی داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار