نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد کشور را در برابر تحریم ها و تکان های داخلی و خارجی بیمه خواهد کرد و سبب پویایی اقتصاد و افزایش تولیدات داخلی می شود.
کد خبر: ۴۴۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 29 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از شبستان ،عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ، گفت: تحقق و عمل به اقتصاد مقاومتی قطعأ زمینه های شکوفایی و رشد اقتصاد را فراهم می کند.
 
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی عامل پیشرفت و توسعه کشور است، افزود: باید توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی داشته باشیم و در راستای تحقق آن بکوشیم و از هیچ تلاشی کم نگذاریم.

مصری، اظهار کرد: با وجود تحریم هایی که علیه نظام است عمل به نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی می تواند تحریم ها را بی اثر و خنثی سازد.
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جنگ هشت ساله ایران و عراق، ابراز کرد: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با وجود تحریم ها و جنگ هشت ساله به همت و پشتکار جوانان توانست بر تحریم ها و هجمه های دشمنان غلبه کرده و عزت و اقتدار خود را دوچندان کند.
 
به گفته وی تکیه بر توان داخلی و استفاده از جوانان مستعد و نخبه ایرانی می تواند منجر به تولید اقلام مورد نیاز کشور به ویژه بنزین شده و از واردات این محصول جلوگیری کند.
 
مصری، با بیان اینکه تمام سازمان ها و ادارات باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند، تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصاد کشور را در برابر تحریم ها و تکان های داخلی و خارجی بیمه خواهد کرد و سبب پویایی اقتصاد و افزایش تولیدات داخلی می شود.
 
ضرورت خودباوری در عرصه اقتصادی
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه باید در عرصه اقتصادی توان خود را باور کنیم، مطرح کرد: اگر مبنای پیشرفت اقتصاد بر پایه نگاه به خارج از کشور باشد روز به روز در این زمینه نظام تضعیف شده و ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد خواهد شد.
 
به گفته وی حمایت از اقتصاد مقاومتی باید به صورت فرهنگ تبیین شود و سرلوحه سازمان ها و بانک ها قرار گیرد و بانک ها می توانند با حمایت از تولید داخلی و اعتماد به نسل جوان نقش بسزایی در پیشرفت و شکوفایی اقتصاد کشور داشته باشند.
 
این مقام مسئول، با بیان اینکه دولت باید از تولیدکنندگان داخلی همایت کند، تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی اشتغال جوانان را هم در پی دارد و معضل بیکاری نیز با حمایت از تولیدکنندگان داخلی از بین می رود.
 
نظارت بر کار تولید کنندگان داخلی به شدت ضروری است
 
مصری، با اشاره به اینکه نظارت بر کار تولید کنندگان داخلی به شدت ضروری است، تاکید کرد: باید نظارت های مستمر بر تولیدات داخلی صورت بگیرد و کیفیت تولیدات باید بسیار مطوب باشد تا هموطنان عزیز جذب تولیدات داخلی شوند.
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، گفت: حمایت از تولیدات داخلی راه رسیدن به اقتصاد مقاومتی است و همه ما وظیفه داریم از تولیدات داخلی حمایت کنیم.
 
وی اقتصاد مقاومتی را یکی از موضوعات مهم کشور دانست و عنوان کرد: با فرهنگ‌سازی در حوزه مدیریت مصرف و ارتقاء کیفیت در تولیدات داخل،‌ باید خرید کالای داخلی در برابر کالای خارجی برای مصرف‌کننده در اولویت باشد.
 
این مقام مسئول در پایان سخنانش، با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی اقتدار ایران اسلامی را در جهان دوچندان می کند، خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی رونق را به اقتصاد خانواده ها می بخشد.
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار