سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش پنج برابری ترافیک جاده‌های استان با شروع سفرهای تابستانی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 29 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سرهنگ مراد حیدری ، با اشاره به شروع رسمی تعطیلات تابستانی، گفت: با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، به طور رسمی تعطیلات تابستانی شروع شده است.

حیدری افزود: با شروع تعطیلات رسمی، ترافیک جاده‌های استان نیز بسیار پرحجم شده و نسبت به روزهای عادی سال چهار تا پنج برابر افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ترافیک جاده‌های استان در حال حاضر نیمه سنگین و روان است، گفت: هم اکنون محورهای کرمانشاه-همدان، کرمانشاه-اسلام آبادغرب، کرمانشاه-کامیاران و کرمانشاه-جوانرود پرترددترین محورهای استان به شمار می‌روند.

حیدری با توجه به شلوغی جاده‌ها از رانندگان خواست تا حتما زمان سفر را مدیریت کرده و از هرگونه شتاب و عجله برای برگشت خودداری کنند.

وی همچنین از همه رانندگان خواست تا به طور جد رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را داشته و از سبقت و سرعت غیرمجاز اجتناب کنند.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه بر ضرورت استفاده از کمربند ایمنی برای همه سرنشینان خودرو تاکید کرد و افزود: سال گذشته بیشترین قربانیان را سرنشینان خودرو تشکیل می دادند و عمدتا نیز از ناحیه سر دچار ضربه شدند که با بستن کمربند ایمنی می شد از بسیاری از این حوادث پیشگیری کرد.

حیدری از حضور 85 تیم گشتی محسوس و نامحسوس در طرح تابستانی پلیس راه استان نیز خبر داد و اظهار کرد: در این طرح از ظرفیت ناظران محلی نیز استفاده شده و برای آنها کارت شناسایی صادر شده تا هرگونه تخلف راهنمایی و رانندگی را گزارش دهند.

وی افزود: همچنین به منظور ایمن سازی جاده‌ها، آشکارسازی نقاط حادثه خیز با همکاری راهداری صورت گرفته است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار