مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه با اعلام اینکه تاکسیرانان برای ثبت اظهار نامه مالیاتی خود تا پایان تیرماه فرصت دارند، گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که مابین سازمان تاکسیرانی و اداره کل پست استان منعقد شده است ، تاکسیرانان شهر کرمانشاه می توانند جهت ثبت و ارائه الکترونیکی اظهار نامه مالیاتی و استفاده از تخفیف ویژه، به سازمان تاکسیرانی واقع در چهار راه بسیج و یا به پست شهید قندی مراجعه کنند.
کد خبر: ۴۴۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 29 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، امروز سجاد سلیمانی، مدارک مورد نیاز برای ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی تاکسیرانان را کارت ملی، شناسنامه و برگ مالکیت (برگ سبز) اعلام کرد و اظهارداشت: زمان مراجعه به سازمان تاکسیرانی یا اداره پست شهید قندی، در ساعت اداری (از ساعت 08:30 الی 14) همه روزهای هفته به جز روزهای تعطیل می باشد.

وی با تأکید بر اینکه زمان طرح ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی برای اشخاص حقیقی و صاحبان مشاغل  تا پایان تیر ماه سال جاری است،  افزود: این کار در راستای کمک به این قشر زحمتکش می باشد ضمن اینکه در صورت عدم ثبت نام مشمول جریمه خواهند شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت:  تاکسیرانان به منظور بهره مندی از تخفیفات ویژه لازم است در سامانه شرط توافق را پذیرفته و نسبت به پرداخت مالیات اقدام کنند و بدینترتیب به تسلیم اظهارنامه مالیاتی نیاز ندارند و مشمول تخفیفات ویژه خواهند شد.

سلیمانی  با بیان اینکه افرادی که دارای یک دستگاه تاکسی و خودرو منبع درآمد هستند، از مالیات معافند، تصریح کرد: در صورت داشتن بیش از یک خودرو صاحبان آنها رقمی معادل 70 تا 95 هزار تومان برای هر دستگاه  در سال به عنوان مالیات باید پرداخت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار