با حضور پیشکسوتان، جوانان و تعداد چشم گیری از بانوان ورزشی نویس استان کرمانشاه سومین دوره انتخابات هئیت مدیره انجمن نویسندگان،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 28 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک ، انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه سومین دوره انتخابات خود را با حضور منوچهر زندی دبیرکل افتخاری انجمن ورزشی نویسان ایران و آقایان یوسفی رئیس تربیت بدنی دانشگاه رازی و کامران قدرتی رئیس دانشگاه آزاد و خزائی عضو هیئت علمی دانشگاه رازی و تنی چند از پیشکسوتان عرصه ورزش و 30 خبرنگار و عکاس ورزشی نویس به طور رسمی در سالن همایش هتل پارسیان برگزار کرد.

در همین راستا سیدعباس کشمیری با 30 رأی، کوروش شاهرخی با 29 رأی، سوسن امیری پویان با 28 رآی، عرفان زنگنه با 27 رأی، اعظم چقازردی با 25 رآی، محسن عباسی فرد با 24 رآی، دکتر عباس احمدی با 20 رآی به عنوان اعضا اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند و حشمت اله سلطانی عضو علی البدل محسوب شد.

همچنین به پیشنهاد دبیر کل افتخاری انجمن ورزشی نویسان ایران، میلاد ربیع زاده به عنوان بازرس انجمن به مدت یک سال معرفی شد و اعضای حاضر در جمع موافقت خود را اعلام کردند.

در این جلسه منوچهر زندی طی تبریک عید سعید فطر و ابراز خرسندی از حضور در این انتخابات استان گفت: انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه یکی از برترین و قدیمی ترین انجمن های شکل گرفته در ایران است و افراد بسیار زیادی اعم از پیشکسوتان برای برپایی آن زحمت کشیده اند.

وی افزود: پیشکسوتان ورزشی نویس زینت بخش این جمع هستند و بدون حضور آنها نمی توان جمعی به این تکمیلی  را تشکیل داد و این حضور کارساز آنها می تواند جوانان علاقمند به این حرفه را جذب کرده و جوانان می توانند از تجربیات آنها برای توانمند سازی خودشان بهره مند شوند تا بتوانند در این راه پیشرفت کنند.

منوچهر زندی خاطر نشان کرد: کار حرفه ایی ما علاوه بردانش و تجربه نیاز به محبت و عشق و علاقه دارد که این نیاز را ما باید با با هم بودن و محبتی که خرج یکدیگر می کنیم به دست بیاوریم و صمیمیت به وجود آمده را تا ابد حفظ کنیم.

در خاتمه جلسه منوچهر زندی به همراه هیئت همراه و اعضای هیئت مدیره ورزشی نویسان استان کرمانشاه با حضور علی حیدر کرمی معاون شهردار در مجتمع فرهنگی منطقه چهار کرمانشاه دفتر انجمن ورزشی نویسان استان را افتتاح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار