در پی درگذشت دکتر امیرحسین ملک حسینی ، فرزند دکتر سید علی ملک حسینی پدر کبد ایران ، هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، این ضایعه را به نماینده ولی فقیه در استان و خانواده ی وی تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۴۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 28 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت دکتر امیرحسین ملک حسینی ، فرزند دکتر سید علی ملک حسینی ، پدر کبد ایران ،مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد این ضایعه را به آیت الله ملک حسینی ، نماینده ولی فقیه در استان و خانواده آن مرحوم  تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
بسم الله الرحمن الرحیم
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ
محضر نماینده محترم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت الله ملک حسینی
و پدر پیوند کبد ایران، مایه ی فخر جامعه پزشکی ایران جناب دکتر سید علی ملک حسینی
مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک انسانی والد و خدوم را خزانی ماتمزده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه ی آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.
خبر درگذشت حجت الاسلام سید امیر حسین ملک حسینی که به تبعیت از مرام خانواده بزرگ و روحانی اش مسیر خدمت به ترویج دین را پیش گرفته و از خدمتگذاران خالص این عرصه بود ، چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند. ولی تقدیر حضرت پروردگار و تسلیم مقدرات زندگی هستیم. با اظهار تاسف و تاثر شدید ، این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم و بستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر عظیم و برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران الهی را خواهانیم .
 
هادی زارع پور
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
 
تسلیت زارع پور
 
لازم به توضیح است ، دکترامیرحسین ملک حسینی فرزند دکتر سید علی ملک حسینی ، پدر کبد ایران روز گذشته و براثر سکته قلبی جان باخت.
 بر همین اساس مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم دکتر "سید امیرحسین ملک حسینی"، فرزند برومند دکتر "سید علی ملک حسینی"، امروز چهارشنبه هفتم تیرماه، ساعت 9 صبح از سه راه آستانه بطرف آستان مقدس سید علاالدین حسین(ع) در شیراز، برگزار می گردد.

مراسم ختم نیز روز پنجشنبه هشتم تیرماه، از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در حسینیه ثارالله واقع در بلوار پاسداران شیراز برگزار می گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار