مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم ضیافت "باران مهر" با هدف جمع آوری کمک های خیرین برای جامعه هدف بهزیستی استان کرمانشاه گفت: این مراسم به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور تعدادی کثیری از طیف های مختلف جامعه، خیرین شهرستان کرمانشاه، جامعه پزشکان، اصناف، وکلا، مدیران مؤسسات، مراکز غیردولتی و برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ 25 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، امروز امید قادری، اظهارداشت: میزان کمک های جذب شده و جلب شده در این مراسم را 181 میلیون و 787 هزار تومان عنوان کرد و ادامه داد: میزان کمک های دریافت شده از سوی جامعه پزشکان 27 میلیون و 250 هزار تومان بوده است.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، مهدهای کودک تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه نیز 4 میلیون و 400 هزارتومان برای کمک به مددجویان اهداء کردند.

قادری با بیان اینکه مابقی کمک ها به مبلغ بیش از 150 میلیون تومان از سوی دیگر خیران بوده است، افزود: در این مراسم همچنین توسط خیرین 20 نفر از مددجویان دختر، تحت پوشش حامیان قرار گرفتند.

این مسئول از کمک 900 میلیون ریالی عضومجمع خیرین بین المللی کشور برای کمک به 6 مهدکودک روستایی در مناطق محروم استان خبر داد.

وی یادآور شد: این مراسم برای نخستین بار بود که در کرمانشاه برگزار شد و برگزاری مجدد آن می توان در جذب کمک های خیرین برای مددجویان بسیار مؤثر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار