غلامرضا نصوری در گفتگو با تابناک:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:شش هزار و ۸۳ نفر از حامیان جذب شده در ماه مبارک رمضان امسال حمایت از فرزندان خانوارهای مشمول "طرح محسنین" و یک هزار و ۸۳۱ حامی نیز حمایت از ایتام در استان را برعهده گرفته اند.
کد خبر: ۴۴۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸ 25 June 2017
غلامرضا نصوری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:بیش از هفت هزار و ۶۳۶ یتیم و فرزند خانوار مشمول "طرح محسنین" در استان کرمانشاه از حمایت حامیان نیکوکار بهره مند می شوند.

وی خاطر نشان کرد: طبق آخرین آمار ۲۸ هزار حامی نیک اندیش حمایت از ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین در استان را برعهده دارند، تاکید کرد: بیش از هفت هزار و ۶۳۶ یتیم و فرزند خانوار مشمول "طرح محسنین" در استان کرمانشاه از حمایت حامیان نیکوکار بهره مند می شوند.

نصوری تصریح کرد:دو هزار و ۸۸۸ نفر از حامیانی که هم اکنون حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان کرمانشاه را برعهده دارند طی سال ۹۵ جذب شده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه ابراز داشت: طرح حامی یابی در ماه مبارک رمضان هر سال جهت جذب حامیان جدید برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول " طرح محسنین"اجرا می شود.

وی  تاکید  کرد: از ابتدای ماه رمضان تا بیست و ششمین روز از این ماه مبارک بیش از ۱۳هزار پیامک به خیران بومی و غیر بومی ارسال شده است واین میزان تماس و پیامک منجر به جذب حدود هشت هزار حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین شده است.

نصوری با یادآوری اینکه در سال ۹۵ حامیان بیش از ۱۱۷ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی به ایتام و فرزندان محسنین در استان کمک کردند، گفت: امسال این میزان کمک با همت حامیان جدید جذب شده و مساعدت های بیشتر سایر حامیان به بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار