رییس پلیس راه ایلام با اشاره به شروع طرح تابستانه در جاده های استان گفت: 40 تیم گشتی در این طرح حضور دارند و خط قرمز پلیس در اجرای آن تخلفات حادثه سازی چون سرعت و سبقت غیر مجاز خواهد بود.
کد خبر: ۴۴۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 21 June 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: طرح تابستانه پلیس راه همزمان با سراسر کشور از ابتدای تیر ماه آغاز و تا اول مهرماه ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: 40 تیم گشتی به صورت محسوس و نامحسوس در جریان این طرح با استفاده از تجهیزات الکترونیکی مناسب وظیفه کنترل و نظارت برآمد و شد خودروها را بر عهده دارند.
 
رییس پلیس ایلام با اشاره به اینکه سرعت و سبقت غیر مجاز از عمده علل وقوع حوادث در جاده های مواصلاتی استان هستند، ابراز امیدواری کرد امسال با پیش بینی های صورت گرفته و همکاری خوب رانندگان در اجرای قانون شاهد کاهش حوادث رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان باشیم.
 
همتی زاده تاکید کرد: جلسات متعددی نیز با مدیران سازمان های حمل و نقل جاده ای ، امداد و نجات هلال احمر ، دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت بحران برگزار شده تا با هماهنگی های صورت گرفته تیم های این سازمان ها در مناطق مختلف مستقر و در سریع ترین زمان ممکن به حادثه دیدگان احتمالی خدمات رسانی کنند.
 
وی اضافه کرد: برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پلیس بوده ضمن اینکه نظارت دقیقی نیز بر نحوه فعالیت ناوگان حمل و نقل بار و مسافر انجام می شود تا شاهد کاهش تخلفات این بخش باشیم.
 
رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: در طول اجرای این طرح رانندگانی که بالای 10 میلیون ریال خلافی داشته باشند و یا از نمره منفی بالایی برخوردار باشند، اجازه تردد نمی یابند و همچنین انجام آزمایش سلامت رانندگان نیز بطور مستمر انجام خواهد شد.
 
 بیش از 90 کیلومتر بزرگراه، 630 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و بیش از یک هزار و 647 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام وجود دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار