آزمون کنکور سراسر کشور طی روزهای 21 و 22 خرداد ماه
رییس دانشگاه تبریز از رقابت 43 هزار و 992 داوطلب در کنکور سراسری امسال در استان آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 07 June 2015

به گزارش خبرنگار ما ، دکتر محمد رضا پور محمدی با بیان اینکه این دانشگاه مسئولیت حفاظت آزمون کل استان را بر عهده دارد، گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور طی روزهای 21 و 22 خرداد ماه در استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد و در کل 43 هزار و 992 داوطلب از استان در کنکور سراسری شرکت کرده اند که از این تعداد بیش از 23 هزار نفر دختر و بیش از 18 هزار نفر داوطلب پسر هستند.

به گفته وی، در محل حوزه امتحانی دانشگاه تبریز نیز 8 هزار و 180 نفر با هم به رقابت می پردازند که 2 هزار و 653 نفر از شرکت کنندگان پسر و 5 هزار و 527 نفر دختر هستند.

رییس دانشگاه تبریز در ادامه با بیان اینکه در شهر تبریز 4 حوزه دانشگاه تبریز، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و آموزش و پرورش شهرستان تبریز به عنوان حوزه های امتحانی داوطلبان در نظر گرفته شده اند، یادآور شد: این آزمون در استان در18 شهر و در 22 حوزه برگزار خواهد شد.

دکتر پورمحمدی افزود: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی در نوبت صبح و گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنج شنبه 21 خرداد ماه، گروه آزمایشی علوم تجربی، صبح روز جمعه 22 خرداد ماه سال جاری و گروه آزمایشی زبانهای خارجی، بعدازظهر همان روز همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی نیز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ داوطلبان می بایست از روز یکشنبه هفدهم خردادماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند و از آوردن وسایل اضافی خودداری کنند، زیرا به عنوان تقلب و تخلف تلقی خواهد شد.

همین گزارش حاکیست فرایند شروع آزمون قبل از ظهر راس‌ ساعت‌ 7 صبح و بعداز ظهر ساعت 14:30 خواهد بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار