رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ساعت 10 صبح روز جمعه دوم تیر ماه در ١٢٠ نقطه خراسان رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 20 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در ابتدای انقلاب سفارت اسرائیل در ایران تعطیل شد و سفارت فلسطین در آن مکان دایر شد و از سال ۵۸ با فرمان امام راحل(ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس با هدف محکومیت آمریکا، اسرائیل، استکبار جهانی، داعش، آل سعود، آل خلیفه و دیگر جنایت‌کاران و حمایت از مظلومان و ستم‌دیدگان جهان به‌ویژه ملت مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.
وی افزود: این راهپیمایی همزمان با سراسر جهان اسلام در ساعت ۱۰ صبح روز جمعه دوم تیر ماه در ۱۲۰ نقطه خراسان رضوی برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در رابطه با مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در استان، خاطرنشان کرد: این راهپیمایی از مسیرهای معین شده به سمت مصلی‌های نماز جمعه و در مشهد از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و برادران از مسیر باب الرضا(ع) و خواهران از مسیر باب الجواد(ع) وارد این مکان مقدس می‌شوند و به صفوف به هم پیوسته نماز دشمن شکن جمعه می‌پیوندند.
سلطانی تصریح کرد: سعیدجلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی سخنران پایانی این راهپیمایی در مشهد است و در ادامه آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی به ایراد خطبه‌ها و اقامه نماز جمعه می‌پردازد و در پایان این مراسم هم بیانیه پایانی این راهپیمایی قرائت می‌شود.
وی تاکید کرد: خدمات‌رسانی رایگان به راهپیمایان از ساعت ۸ تا ۱۶ روز جمعه دوم تیر ماه به‌صورت رایگان توسط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان تمام شدنی نیست، بیان کرد: حرکت ‌اخیر داعش در حرم مطهر امام راحل(ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی اقدامی قابل پیش‌بینی بود و با روزنه‌های مختلف وارد کشور شدند اما الحمدلله به مدیریت مقام معظم رهبری و حضور به‌موقع نیروهای نظامی و اطلاعاتی نقشه‌های شومشان نقش بر آب شد و سپاه هم با شلیک موشک به مقر داعش پاسخ کوبنده‌ای داد و با وجود آنکه قصد ایجاد ناامنی در مراسم احیاء شب قدر داشتند، اما بحمدلله با امنیت کامل برگزار شد و برای این راهپیمایی هم شعارهای ویژه‌ای با موضوع اتفاقات اخیر سر داده خواهد شد.
سلطانی گفت: نیروهای سپاه نشان دادند که اقتدار نظامی ایران به حدی است که با فرمان مقام معظم رهبری اسرائیل را با خاک یکسان خواهند کرد
وی افزود: مشکل صوت مراسم در مشهد که در گذشته زیاد مشاهده می‌شد برطرف شده است و مسئولیت آن برعهده معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی، سپاه، ارتش، آستان قدس رضوی، بنیاد هابیلیان، شهرداری، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و غیره همکاری دارند و برای این مراسم مصاحبه عکاسی از لحظات ناب راهپیمایی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و دانشگاه پیام‌نور استان برگزار می‌شود و راهپیمایان می‌توانند از تاریخ دوم تا نهم تیر ماه آثار خود را به معاونت فرهنگی این دانشگاه واقع در بولوار وکیل آباد، بولوار شهید قانع، نبش شهید قانع ۲۰ تحویل داده و یا به کانال تلگرامی @  alghodsolana_mashhad  ارسال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار