معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: 952 سبد غذایی به ارزش 130 میلیون تومان به همت افراد خیر و داوطلبان این جمعیت در قالب طرح همای رحمت در ماه رمضان بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۴۴۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 19 June 2017
به گزارش تابناک سمنان، ابراهیم احسانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بعد از اطلاع رسانی لازم، کمک های اهدایی توسط خیران، داوطلبان، نیکوکاران و سایر اقشار، در خانه های داوطلبان هلااحمر و مراکز امور داوطلبان بعد از تفکیک و بسته بندی توسط اعضای هلال احمر، در بین خانواده های نیازمند از قبل شناسایی شده واجد شرایط از هموطنان ایرانی و غیرایرانی توزیع شد.

وی بیان کرد: طرح ملی همای رحمت با بهره گیری از باورهای فرهنگی و دینی، حس نوع دوستی با مشارکت افراد خیر و نیکوکار به منظور کمک به افراد نیازمند و کم‌برخوردار و همچنین توسعه مشارکت های مردمی و تقویت اصل همبستگی اجتماعی در هشت شهرستان استان سمنان اجرا شده است.

احسانی اضافه کرد: در این طرح علاوه بر اهدای سبدهای غذایی، سفره های افطاری با عنوان سفره های مهربانی نیز برپا می شود که در استان 13 ضیافت به ارزش 107 میلیون ریال برپا شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان یادآور شد: بیش از 400 نفر برای تامین، تفکیک، بسته بندی، توزیع سبدهای غذایی و برپایی سفره های افطاری در استان سمنان مشارکت داشته اند.

به گزارش ایرنا، این سبدهای غذایی شامل برنج، روغن، چای، لوبیا، گوشت، ماکارونی، رب گوجه، خرما، قند و شکر و برخی اقلام دیگر است.

این چهاردهمین دوره از اجرای طرح همای رحمت در استان سمنان است.
برچسب ها: سبدغذایی ، هلال احمر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار