تابناک: همزمان با ایام دهه فجر و با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ۳ مجتمع اقامتی در شهرستان کاشان به بهره‌‍برداری رسید.
کد خبر: ۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳ 12 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی اصفهان، با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان پروژه های گردشگری کاشان در دهمین روز ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

از جمله این پروژه های می توان به مراسم کلنگ زنی مجموعه اقامتی و گردشگری شرکت نشاط آوران سیلک، بازدید از محورهای فرهنگی تاریخی احیا شده در سال 93 در شهرستان کاشان، افتتاح اقامتگاههای سنتی صادقی و کمال الملک و همچنین افتتاح هتل آپارتمان نائب اشاره کرد.

همچنین فریدون اللهیاری همزمان با دهه فجر و سفر به کاشان در مراسم افتتاح ساختمان شهرداری منطقه ویژه تاریخی کاشان در خانه تاریخی طباطبایی‌ها شرکت کرد.

وی در این مراسم اظهار داشت: شهر دارالمومنین کاشان یکی از کهن ترین مراکز اقامت متمدنانه بشر در فلات مرکزی ایران است و به دلیل حفظ هویت تاریخی این شهر که یکی از اصلی‌ترین مراکز بسط و گسترش دین مبین اسلام و به خصوص مذهب شیعه است، همگی باید اهتمام ویژه داشته باشیم.

همزمان با دهه فجر مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری روستای چاهملک از توابع شهرستان خوروبیابانک به بهره برداری رسید.

در این مراسم که با حضور معاون امور عمرانی استانداری اصفهان و مدیران کل دفتر امور شهری و روستائی استانداری و همچنینن با حضور فرماندار شهرستان و مسئولان اداره میراث فرهنگی شهرستان همراه بود این مجتمع گردشگری بین راهی در محور طریق الرضا که در حقیقت در محور ارتباطی استان اصفهان به مشهد مقدس است، برای ارائه خدمات رفاهی به زائران حرم آسمانی امام هشتم شیعیان به بهره‌برداری رسید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :